پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم معارفه معاون توسعه‌ای اداره کل ورزش و جوانان مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی|حبیب حسین زادگان امروز در مراسم تکریم از عادل عالیشان و معارفه حسن شاملی به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی این اداره کل، ضمن تقدیر از زحمات معاون سابق توسعه امور ورزشی اظهار کرد: ارتباطات مناسب با قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان در جهت پیشبرد اهداف دستگاه ورزش و جوانان، ایجاد همدلی میان کارکنان و جامعه هدف مورد انتظار است و با شناختی که از آقای شاملی داریم اطمینان داریم در این مسیر حرکت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه گفت: هر فردی که در دستگاه ورزش و جوانان و در هر مسؤولیتی خدمت می کند باید با همه وجود و تمام وقت در خدمت ورزش باشد، برای حرکت روبه جلو ورزش استان تلاش کند و در مسیر تعامل با فدراسیون‌ها، هیأت‌های ورزشی و دستگاه ورزش و جوانان گام بردارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با تاکید بر ایجاد آرامش در فضای ورزش و جوانان استان گفت: با توجه به اینکه ورزش مازندران جایگاه ملی دارد، معتقدم همه برنامه‌ها و اهداف در سایه آرامش محقق خواهد شد و تاکید می‌کنم که آقای شاملی باید از همه ابزارها و ظرفیت‌ها برای تثبیت و ترقی موقعیت ورزش مازندران استفاده کند.

حسین زادگان در پایان ضمن تشکر مجدد از کمک‌های عادل عالیشان به ورزش استان افزود: همه ما وظیفه داریم تا کمک کنیم آقای شاملی در این مسؤولیت و ماموریت مهم موفق باشند.

عادل عالیشان نیز در این مراسم با تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان گفت: به آقای شاملی هم انتصاب در مسؤولیت جدید را تبریک عرض می‌کنیم و از همه ورزشکاران، هیأت‌های ورزشی و همکاران خود در معاونت توسعه امور ورزشی که قلب تپنده این دستگاه هستند سپاسگزارم.

حسن شاملی نیز با بیان اینکه خوشحالم از اینکه در محیط زندگی خود در یک سنگر جدید خدمت خواهم کرد، افزود: از اعتمادی که آقای حسین‌زادگان به بنده داشتند متشکرم و از آقای عالیشان که هم که در این مدت از ایشان زیاد یاد گرفته‌ایم سپاسگزاری می‌کنم.

 /۳۱۴۱/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.