پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری اردوی جهاد علمی برای دانش آموزان منطقه چهاردانگه

بر گزاری کلاس کنکور در قالب جهاد علمی به همت بسیج دانشجویی و حمایت اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

0

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، اولین مرحله اردوی جهاد علمی ، به همت بسیج دانشجویی و اداره آموزش و پرورش  منطقه چهاردانگه برگزار گردید.

 

خانم فضل الله پور مسئول اردوهای جهادی شهرستان ساری، درباره اردو جهاد علمی گفت، در این دوره 15 نفر از دانش آموزان در این طرح شرکت داشتند و توسط دانشجویان رشته های مختلف از دانشگاه های معتبر کشور کلاس های کنکور برای دانش آموزان پیش دانشگاهی در رشته های ریاضی و فیزیک ، علوم تجربی و علوم انسانی در دبیرستان شبانه روزی زینبیه کیاسر برگزار گردید.

 

وی افزود، برگزاری آزمون های کنکور آزمایشی، اهداء جزوه کمک آموزشی ، کتاب های تست و مشاوره از دیگر برنامه های این دوره آموزشی بود.

 

مسئول اردوهای جهادی شهرستان ساری  اظهار داشت، دانش آموزان و مربیان از اجرای این مرحله جهاد علمی رضایت کامل داشتند و هر کدام از دانشجویان نخبه پشتیبانی سه نفر از دانش آموزان را برای مدت یک سال به عهده گرفتند.

 

خانم فضل الله پور در پایان اظهار امید واری نمود، مرحله دوم این طرح  برای دختران و مرحله اول این طرح برای  پسران در شهریور ماه برگزار می گردد.

 

در پایان این مرحله با حضور حامد خلیلی معاون آموزشی  و رضا امینی کارشناس مسئول آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه با اهدای جوایز از زحمات مربیان و دانش آموزان تقدیر به عمل آمد.

 

jehade-elmi-1

jehade-elmi-2

jehade-elmi-3

jehade-elmi-4

jehade-elmi-5

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.