پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری اولین جلسه قرارگاه اقتصادمقاومتی بخش چهاردنگه + تصاویر

اولین جلسه قرار گاه اقتصاد مقاومتی بخش چهاردانگه در بعد از ظهر روز پنجشنبه اول اردیبهشت ۱۳۹۵ در سالن همایش فنی و حرفه ای شهر کیاسر برگزار گردید.

3

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اولین جلسه قرار گاه اقتصاد مقاومتی بخش چهاردانگه در بعد از ظهر روز چهار شنبه اول اردیبهشت ۱۳۹۵ در سالن همایش فنی و حرفه ای شهر کیاسر برگزار گردید.

 

 با توجه به نامگداری سال ۱۳۹۵ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، قرارگاه اقتصاد مقاومتی بخش چهاردانگه  با هماهنگی و همکاری بخشداری و بسیج  چهاردانگه شکل گرفت.

 

اولین جلسه این قرارگاه  که با حضور اسماعیل امینی  بخشدار ،دهیاران و شوراها اسلامی روستاها  بخش چهاردانگه ،  مدیران بسیج ، اعضای  شورای اسلامی شهر کیاسر و رییس فنی حرفه ای کیاسربا تلاوتی چند از آیاات قرآن کریم توسط  نقی سعیدی و اجرای سرود ملی شروع شد.

 

اسماعیل امینی  بخشدار چهاردانگه؛ضمن عرض خیر مقدم به تشریخ اهداف قرارگاه اقتصادی بخش چهاردانگه و ظرفیتها و فرصتها اشاره نمودند.

 

  فرمانده  سپاه ساری جناب سرهنگ علی خادم،ضمن بیان فرصتهای تحریم،اتکا به تولید داخلی و صرفه جویی را از ملزومات اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی لازم در این مورد را یاداور شدند.

 

سپس دکتر اکبرزاده از پژوهشگرانی که ۲۲ سال در بخش چهاردانگه مطالعه گیاه شناسی دارند، از فرصت استثنایی بخش چهاردانگه در زمینه گیاهان دارویی مطالبی را ارایه کردند.

 

IMG_7899

 

IMG_7981IMG_7978

 

IMG_7935

 

IMG_7945

3 نظرات
  1. آزاد می گوید

    از ظرفیت سازمان های مردم نهاد چقدر استفاده شد؟
    ای کاش خانم علیزاده در این جلسه چند دقیقه ای از محرومیت روستاها صحبت می کرد.

  2. hoseini می گوید

    ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای امینی وهمه دست اندرکاران جلسه، امیدوارم در هر جلسه از یک فرد آگاه به مسائل و مشکلات منطقه همانند آقای دکتر اکبرزاده جهت بیان ظرفیت ها و پتانسیل های این خطه دعوت به عمل آید.

  3. سیامک می گوید

    متاسفانه آقای دکتر اکبرزاده روز چهارشنبه 23 خرداد 1397 فوت کردند. روحشان شاد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.