پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری آیین تجلیل از فرهنگیان چهاردانگه + تصویر

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394همایش تجلیل از فرهنگیان شاغل و بازنشسته آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در سالن همایش این اداره برگزار شد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، روز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394  همایش تجلیل از فرهنگیان شاغل و بازنشسته آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در سالن همایش این اداره برگزار شد.

 

آیین تجلیل ساعت 10 صبح با مجری گری دانش آموز حافظی مقدم و تلاوت   قران مجید   توسط یکی از دانش آموزان شروع شد، موسیقی محلی، دکلمه ، و اجرای سرود توسط دانش آموزان دبستان فردوسی انجام گرفت.

 

مسعودیان زاده رییس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه

 

hamayesh-farhangian-1

 

مسعودیان زاده ،رییس آموزش و پرورش منطقه، دراین همایش که با حضور حجت الاسلام تیموری (امام جمعه چهاردانگه –شهرکیاسر)، خانواده های معظم شهدا، میر شفیعی(معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران)، امینی(بخشدار چهاردانگه) و دیگر مسئولین بخش برگزار گردید ضمن خوشامدگویی و گرامیداشت یاد و خاطر استاد شهید مرتضی مطهری، فرا رسیدن هفته معلم را به همه فرهنگیان تبریک گفت و خلاصه ای از موفقیت های آموزش و پرورش منطقه در سال تحصیلی جاری را برشمرد و از تمامی معلمان که در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت قدم بر می دارند تشکر نمودند.

 

رییس اداره افزود: آموزش و پرورش امروز نقشه راه دارد و بر اساس نقشه جامع علمی کشور، سند تحول بنیادین و دیگر اسناد ترسیمی باید بتواند در چشم انداز ۱۴۰۴ به اهداف ترسیمی برسد؛ این امر مؤثر نمی افتد مگر با همت و دغدغه اولیای خانه و مدرسه، دانش آموز و همه نهاد های جامعه.

 

 حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه

 

hamayesh-farhangian-3

 

در ادامه مراسم، حجت الاسلام تیموری، امام جمعه شهر کیاسر ضمن گرامیداشت یادو خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک این ایام گفت: «علم چراغ عقل، برترین شرافت، بهترین راهنما، زندگی و درمان و رسیدن به همه خوبی هاست؛ پس عالم شریف، درمان کننده و شفادهنده است»

 

حجت الاسلام تیموری با اشاره به این نکته که معلم اول خداوند است و معلمین ثانی پیامبران و ائمه هستند؛ خطاب به معلمین گفت: و وارثین آن ها شما معلمین خیر هستید که در راه درستی و صداقت قدم برمی دارید.

 

وی افزود: معلم خیر آنقدر در پیشگاه خداوند ارزشمند است که همه جنبنده ها برایش استغفار می کنند.

 

میر شفیعی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران

 

hamayesh-farhangian-5

 

 میر شفیعی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، در همایش گرامیداشت مقام معلم منطقه چهاردانگه، در جمع فرهنگیان گفت: امسال سال همدلی و همزبانی است انشاءالله ما بعنوان معلم و هدایتگر بتوانیم جامعه را به سمتی هدایت کنیم که همدل و همزبان بشویم. برای رسیدن به این هدف باید شاخصه هایی را رعایت کنیم که مهمترین آن ها محبت، دوست داشتن و پذیرفتن همدیگر است.

 

معاون آموزش ابتدایی استان اظار داشت، آموزش و پرورش باید برای بروز هویت و تربیت انسان تلاش کند؛ انسانی که نگاهی مثبت به دیگران داشته باشد و آینده را ببیند و آینده ساز باشد.

 

میرشفیعی افزود: ما قرار بود در انقلا بمان کوخ ها را آباد کنیم و این جز از معلم ها ساخته نیست تا انسان هایی تربیت کنند که تصمیم درست بگیرند و به فکر عدالت و آینده ای آباد باشند.

 

تجلیل از مسئولین فعال در حوزه آموزش و پرورش چهاردانگه

در این مراسم از حجت الاسلام تیموری امام جمعه (فرهنگی بازنشسته) ، اسماعیل امینی (فرهنگی)  بخش چهاردانگه، انتظاری شهردار کیاسر و شورای اسلامی شهر کیاسر (فرهنگی)  به خاطر همکاری و همراهی آنها در طول سال گدشته با آموزش و پرورش پهاردانگه تجلیل به عمل آمد.

 

 تجلیل از معلمان نمونه بخش چهاردانگه

 

در این مراسم از 8 نفر از معلمان نمونه که طی فرآیند قانوی در سال تحصیلی 1394 – 1393 انتخاب شده بودند با اهدا لوح تقدیر و هدیه تقدیر به عمل آمد.

اسامی معلمان نمونه

بابا ابراهیمی

علیرضا امامی

مدینه محمد نژاد

جواد رضایی

علی اسدی

 راصیه قنبر نژاد

احمد سعیدی

 مسیح جعفری

 

تجلیل از معلمان دارای رتبه استان در طرح و برنامه ها

 

در این مراسم از 5 نفر از فرهنگیانی که در مسابقات مختلف دارای رتبه برتر استانی بودند تجلی شد. اسامی این افراد:

امینه سعیدی رتبه اول استان در جشنواره ملا صدرا

گلنسا خلیلی رتبه دوم استان در جشنواره ملا صدرا

حمید رضا یوسفی رتبه دوم استان در تولید کلیپ آموزشی زیست شناسی

قدیر فتاحی رتبه سوم استان در تولید کلیپ آموزشی زیست شناسی

فاطمه عبدیان رتبه دوم استان در جشنواره درس تفکر و سبک زندگی

 

 hamayesh-farhangian-2  hamayesh-farhangian-4  hamayesh-farhangian-6hamayesh-farhangian-7

 

عکاس: موسی صادقی

 

1 نظر
  1. کیاسر می گوید

    چطور شد که شما هزینه چنین مراسمی را دارید ولی هزینه سوخت مدرسه که بچه یتیم گرم میشود رو ندارید آیا به نظر شما این عدالت است وای به روزی که عدالت برقرار شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.