پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بانوی مازندرانی قهرمان کاراته جهان

زهره برزگر نماینده ایران و مازندران در وزن-۵۵ کیلوگرم پس از شکست ورزشکارانی از چین، ونزوئلا و مجارستان به دیدار نهایی راه یافت، این بانوی ورزشکار مازندرانی در دیدار نهایی با نتیجه دو بر صفر نماینده ویتنام را مغلوب کرد تا نخستین مدال طلای کاروان ورزشی کشور به نام وی ثبت شود.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، در سومین روز برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی جهان در شهر جاکارتای اندونزی زهره برزگر نماینده ایران و مازندران در وزن-۵۵ کیلوگرم پس از شکست ورزشکارانی از چین، ونزوئلا و مجارستان به دیدار نهایی راه یافت.

این بانوی ورزشکار مازندرانی در دیدار نهایی با نتیجه دو بر صفر نماینده ویتنام را مغلوب کرد تا نخستین مدال طلای کاروان ورزشی کشور به نام وی ثبت شود.

ورزش مازندران در سالهای گذشته با وجود استعدادهای درخشان و شرایط تمرینی، ژنتیکی و فرهنگی مناسب توانسته است درخشش فراوانی در سطوح بین المللی و جهانی به نمایش بگذارد و در این بین بانوان مازندرانی نیز با وجود کمبودهای تجهیزاتی و امکاناتی به موفقیتهای خیره کننده دست یافته اند اما هنوز هم به استان مازندران به عنوان قطب ورزشی و نیازمند به امکانات حرفه ای در سطح کشور توجه نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.