پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بانوان کارمند مازندران روز کاری خود را با ورزش آغاز کردند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، بر اساس اعلام و اطلاع رسانی قبلی اداره کل بانوان و خانواده استانداری مازندران به تمامی دستگاه های اجرایی استان مبنی بر حضور بانوان شاغل در ادارات در این پویش ورزشی ، این برنامه از ساعت ۸ صبح امروز در بوستان ولایت شهر ساری آغاز شد .

در ابتدا بانوان فعالیت های نرمشی را زیر نظر و با همراهی مربیان ورزش انجام دادند و پس از آن در محوطه بوستان ولایت پیاده روی کردند .

قرار داشتن بوستان ولایت در مرکز شهر ساری و در جوار میدان شهرداری که از مسیرهای پرتردد این شهر به شمار می رود در ادامه برگزاری این مراسم بانوانی که از این محل عبور می کردند نیز به جمع شرکت کنندگان در این پویش پیوستند . 

اداره کل ورزش و جوانان مازندران بروشورهایی با عناوین کار و حرکت در میان شرکت کنندگان در این پویش توزیع کرد که در این بروشور حرکت های ورزشی برای کارمندان که مدام روی صندلی می نشینند توضیح داده شد .

علاوه بر این انجام تست های کنترل وزن ، فشار خون ، دیابت و تشخیص سرطان از زنان شرکت کننده توسط  تیم هایی متشکل از کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه این پویش انجام شد . 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.