پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازگشت مسافران، جاده‌های مازندرران را پرترافیک کرد

0

مرکز مدیریت راه های استان مازندران هم شامگاه جمعه اعلام کرد که ترافیک در جاده های هراز ، کندوان از شمال به جنوب یعنی به سمت تهران سنگین است و در جاده سوادکوه هم ترافیک سنگین در هر دو مسیر دیده می شود.

ترافیک هر دو مسیر جاده سوادکوه ناشی از برگشت اهالی مازندران از روستاها و مناطق ییلاقی زادگاهشان  واقع در این جاده است . کیاسر دیگر جاده مازندران نیز با ترافیک سنگین به سمت شهر ساری مواجه است که این مساله ناشی از بازگشت شهرنشینان از روستاهای زادگاه خود به سمت شهرها است .

کارشناس مرکز مدیریت راههای مازندران روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت : ترافیک در جاده هراز از سمت شمال به جنوب در محدوده شاهاندشت ، آب اسک ، پلور و چلاو نیمه سنگین و سنگین است.

قاسم نیل خانی افزود : ترافیک در جاده کندوان مسیر شمال به جنوب یعنی بازگشت مسافران به پایتخت نیمه سنگین و سنگین است که فشار این بار ترافیکی بیشتر در محدوده پل زنگوله تا کندوان، مکارود و هزار چم است .

وی ترافیک در جاده سوادکوه در محدوده های شیرگاه ، تونل ، پلسفید و گدوک را نیمه سنگین اعلام کرد و ادامه داد : به دلیل بازگشت اهالی از روستاها به سمت شهر در این جاده در ۲ طرف ترافیک شاهد هستیم.

این کارشناس راههای مازندران ترافیک در جاده کیاسر  از سرکت چوب و کاغذ  تا شهر ساری را نیمه سنگین اعلام کرد و گفت : با توجه تجربه های سابق این ترافیک تا ساعت ۲۳ ادامه دار باشد .

مازندران بیش از ۱۰ هزار کیلومتر جاده دارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.