پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازار میوه مازندران از نوبرانه‌ها پُر شد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مازندران، استان پرمیوه کشور است که در تمام سال شاهد عرضه میوه‌ها در بازار هستیم.

میوه همواره در سبد غذایی مردم وجود دارد و پرطرفدار است ولی باتوجه به مشکلات اقتصادی خریدها به اولویت‌ها و کالاهای اساسی معطوف شده ولی بحث کرونا بازار میوه استان را تکان داد.

این روزها که زمان عرضه میوه‌های تابستانی در بازار است، ورود نوبرانه‌های تابستانه بازار میوه استان را رنگین کرده است.

 

برخی از میوه‌های تابستانه ازجمله گیلاس و زردآلو و هلو روزهای آغاز عرضه آن در بازار بود و به‌صورت نوبری برداشتش آغاز شده از قیمت بالاتری برخوردار بوده که در روزهای آینده و با توزیع بیشتر آن با قیمت مناسب‌تری عرضه خواهد شد.

امیرحسین فخرآوران رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد عرضه نوبرانه‌های تابستانه در بازار مازندران هستیم.

 

وی افزود: باتوجه به عرضه این میوه‌ها به‌صورت نوبری از قیمت بالاتری برخوردار است که به‌تدریج با عرضه بیشتر از قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران بیان کرد: امروز قیمت گیلاس کیاسر کیلویی ۲۵ هزار، زردالو ۲۰ هزار، توت‌فرنگی ۲۰هزار، ازگیل و هلو 8هزار تومان در میدان میوه و تره‌بار است که در خرده‌فروشی با افزایش قیمت 20 تا 35درصدی قابل عرضه بود و عرضه میوه با قیمت بالاتر تخلف محسوب می‌شود.

 

فخرآوران در پایان گفت: درحال حاضر هیچ کمبودی در بازار میوه و تره‌بار وجود ندارد و میوه به فراوانی در بازار داریم.

 /86034/ع

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.