پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازار مازندران با حضور وزیر صنعت تنظیم می‌شود

0

روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران روز چهارشنبه زمان  سفر ۲ روزه رضا رحمانی به استان را روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری اعلام کرد.

وزیر صمت در بدو ورود به مازندران از برخی واحدهای تولیدی در سلمانشهر بازدید می کند و سپس در جشنواره کیوی حضور خواهد یافت.

مازندران قطب تولید کیوی کشور است به طوری که سال گذشته باغداران استان ۱۸۰ هزار تن کیوی برداشت کردند و از این مقدار حدود ۹۰ هزار تن به ارزش ۹۰ میلیون دلار به خارج از کشور صادر شد.

وزیر صنعت عصر پنجشنبه نیز  از واحدهای تولیدی و برج اصناف شهرستان بابل بازدید کرده و سپس ساخت شهرک صنعتی بنکداران بابل را کلنگ می زند.

شرکت در جلسه تنظیم بازار مازندران در ساری هم دیگر برنامه روز پنجشنبه رضا حمانی است.

دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، افتتاح کارخانجات تولیدی صادکو در نکا، بازدید و افتتاح واحدهای احیا شده در بندرامیرآباد از برنامه های صبح روز جمعه وزیر صمت است .

رحمانی در پایان سفرش هم در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه صنعت شرکت و تصمیم گیری می کند.

بر اساس آمارهای رسمی، در مازندران حدود سه هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریالی و اشتغال افزون بر ۶۰ هزار نفر فعالیت دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.