پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارش‌های پراکنده مهمان پایان هفته مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از امروز تا صبح چهارشنبه به‌طور موقت از میزان ناپایداری کاسته شده و دمای هوا نیز کمی گرم‌تر می‌شود‌.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، احمد اسدی امروز درباره وضعیت هوای مازندران در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تداوم بارندگی را در سطح استان شاهد بودیم که در برخی مناطق رگباری همراه با رعدوبرق بوده است.

وی افزود: طی این مدت بیشترین بارش بورخانی سوادکوه ۳۵، شورای سوادکوه ۳۰،  تمل رامسر ۲۵، بلده  و کالیکلای لفور۲۴، کنگرج‌کلای آمل ۲۳، گلوگاه بابل ۲۱، اسکندرکلای قائمشهر ۲۰، سیاه‌بیشه ۱۹، کیاسر و رینه ۱۸ میلی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه امروز بارش‌ها به‌صورت پراکنده ادامه دارد، اضافه کرد: از امروز تا صبح چهارشنبه به‌طور موقت از میزان ناپایداری کاسته شده و دمای هوا نیز کمی گرم‌تر می‌شود‌.

اسدی بیان کرد: از بعدازظهر چهارشنبه مجددا جریانات خنک و مرطوب شمالی روی منطقه شکل می‌گیرد و انتظار داریم شاهد ابرناکی آسمان و بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران باشیم.

وی ادامه داد: از روز پنج‌شنبه تا شنبه هفته آینده باتوجه به استقرار جریانات خنک و مرطوب شمالی و عبور متناوب امواج تراز میانی پیش‌بینی می‌شود گاهی شاهد بارش‌های پراکنده، وزش باد و احتمال رعدوبرق در استان باشیم و دمای هوا هم مجددا کاهش می‌یابد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: طی این مدت ارتفاعات استان گاها مه‌آباد شده و کاهش دید خواهیم داشت.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز نسبتا مواج و فردا به‌صورت موج کوتاه و از بعدازظهر چهارشنبه به‌تدریج مواج پیش‌بینی می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.