پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اهدای هزینه مراسم سالگرد شهید مدافع حرم رجایی‌فر به رزمایش کمک مومنانه

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اجتماعی| از ابتدای اسفندماه بود که ویروس کرونا با همه دردسرهایش آمد و در یک مقطعی که مازندران به وضعیت قرمز رسید شاهد مشکلاتی بسیاری شد، به‌طوری‌که بسیاری از مردم برای در امان ماندن از این ویروس، مجبور شدند در خانه بمانند که این موضوع خود مشکلات بیشتری را در پی داشت.

 

باتوجه به این اینکه در خانه ماندن و قرنطینه بودن، خود مشکلات بسیاری در پی داشت در این زمینه با وجود اینکه فصل زمستان تمام نشده بود اما در سرمای زمستان بهار مهربانی پا گرفت باز هم مردم ما در سخت‌ترین شرایط در کنار همنوعان خود بودند و گل کاشتند.

در این میان گروه‌های جهادی و خودجوش پا گرفتند که حضور خانواده‌های شهدا در این بین برجسته بود.

حضور خانواده شهدا در این میان از اقدامات موثری بوده که با همدلی و مهربانی دست به کار شدند که در این گزارش به اقدامات جهادی قرارگاه شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر اشاره می‌کنیم.

پخش محلول ضدعفونی کننده دست بین عموم مردم، پخش لوازم بهداشتی و ضد عفونی معابر و منازل برای مبارزه با ویروس و توزیع بیش از ۲۵۰ بسته معیشتی برای کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا از جمله اقدامات قرارگاه جهادی شهید رجایی‌فر بوده است.

 

راضیه بیگلرنیا همسر شهید رجایی‌فر در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: هزینه چهارمین سالگرد این شهید به دلیل شیوع بیماری کرونا در رزمایش کمک مومنانه صرف شد.

وی افزود: تلاش بر این است تا زمانی‌که این ویروس باشد تلاش‌ها و کمک‌های این قرارگاه جهادی نیز تداوم داشته باشد.

 

همسر شهید رجایی‌فر با بیان اینکه مهم‌ترین اصل در زندگی شهید توجه به محرومیت‌زدایی بوده است، تصریح کرد: اینکه کمک به محرومی شود اساسی‌ترین موضوع در زندگی همسرم بوده که تمام تلاش در این زمینه است.

به گزارش فارس، شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر در چهارم تیر ماه ۱۳۵۴ در یکی از روستاهای شهرستان بابل متولد شد، ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ بود که به همراه ۱۴ لاله خونین بال استان همیشه لاله خیز مازندران در منطقه خان طومان به درجه رفیع شهادت نائل آمدو هنوز هم پیکر این شهید هنوز به وطن برنگشته است.

محمد، مهدیه و امیرسجاد سه یادگار این شهید هستند.

 

 

 /۸۶۰۳۴/ج/و

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.