پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انقلاب اسلامی ایران حسینی و عاشورایی است

0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجید خراسانی شامگاه یکشنبهدر مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محمد بلباسی با بیان اینکه شهادت حادثه نیست بلکه یک انتخاب دوطرفه است، گفت: یک طرف این انتخاب خداوند و طرف دیگر آن، شهید است.

وی افزود: شهیدان کتاب سرنوشت شأن را با دست راست از خداوند گرفتند و به ملاقات حضرت حق شتافتند، به همه این عزیزان درود می‌فرستیم و از محضر شهدا درخواست می‌کنیم ما را تنها نگذارند و از خانواده‌های شهدا درخواست می‌کنیم ما جاماندگان را دعا کنند تا به این کاروان ملحق شویم.

سردار خراسانی انقلاب اسلامی را انقلاب حسینی نامید و بیان کرد: تمام نسل‌های شهید در هر دهه از انقلاب مانند حلقه‌های به هم پیوسته به حضرت اباعبدالله الحسین وصل هستند و این زنجیره حلقه مفقوده ای در بین خود ندارد، شهدایی که در انقلاب شهید شدند، شهدای جنگ و شهدای مدافع حرم ظرفیت عظیم به هم پیوسته‌ای هستند که به آقا اباعبدالله الحسین متصل بوده و انشاالله این زنجیره به امام عصر عجل الله وصل می‌شود.

مدیرکل بنیاد تعاون سپاه، با اشاره به اینکه، شهدایی داریم که به سرعت حاجت می‌دهند اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در این دریای پاک و مطهر غوطه‌ور هستیم و بسیار امید داریم و درخواست می‌کنیم که شهید بلباسی ها دست ما را خواهند گرفت.

کد خبر 5051044
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.