پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتصابات جدید مدیریتی در شهرداری ساری

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، علیرضا باقریان معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری گفت: طی احکام جداگانه از سوی شهردار ساری، مدیران جدید شهرداری مرکز مازندران جهت کارآمدی بالاتر، خدمت بی‌منت و بهینه‌سازی سازمانی در راستای تسریع ارائه خدمات مطلوب به شهروندان منصوب شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری با اشاره به عزم جدی شهردار ساری بر بهینه‌سازی مداوم سازمانی و شتاب مضاعف در خدمت رسانی به شهروندان بیان کرد: شهردار ساری خواستار خدمت بی‌وقفه و بی‌منت از همه مدیران مجموعه شهرداری است.

باقریان ادامه داد: در این انتصابات، امیرحسین پاکزاد به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری، مرتضی بربسته به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری منصوب شدند.

باقریان با بیان اینکه در این حکم، عباس راد به عنوان سرپرست امور مالی منصوب شد، خاطرنشان کرد: شهردار ساری در ادامه انتصابات جدید شهرداری، طی حکمی حمید فضل‌الله نژاد را به عنوان سرپرست جدید سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری منصوب کرد.

وی اظهار کرد: محمد رضایی فرح‌آبادی و عسگر متانی نیز به ترتیب به عنوان سرپرست کارپردازی و سرپرست تملکات شهرداری منصوب شدند.

 /۸۶۰۴۱/غ


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.