پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ورزش اول کشور را نجات دهیم/کشتی مازندران نیازمند حامی است

0

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دبیر صبح چهارشنبه در گردهمایی فرمانداران استان مازندران با تاکید براینکه باید از افول کشتی ورزش اول کشور و مازندران جلوگیری کنیم و اگرهمه دست در دست هم ندهند نمی‌توانیم کشتی را نجات دهیم، گفت: مازندران جزو استان‌هایی است که باید برای کشتی آن بیشتر تلاش کرد.

وی با عنوان اینکه در وهله اول مازندران نیازمند یک حامی مالی نیاز دارد، تصریح کرد: سالن‌های نیمه تمام را را به دهیاری‌های بدهند تا ورزش کشتی را در روستاها احیا کنند.

وی یادآور شد: همه فوتبال را دوست داریم اما نباید کل بودجه ورزش را فقط برای فوتبال هزینه کرد و رشته‌های دیگر محروم بمانند.

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران نیز با اظهار اینکه در تمام جلسات با کشورهای حاشیه خزر که ارتباط داریم یک بند ورزشی وجود دارد و می‌توان در این حوزه از این ظرفیت استفاده کرد، گفت: می‌توان در حوزه آموزش مراودات ورزشی خوبی برقرار کرد.

وی با اشاره به شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های ورزشی افزود: کرونا اجازه فعالیت‌های ورزشی را نمی‌دهد تا بتوانیم رقابت‌های خوبی را برگزار کنیم اما تمام فضاهای دولتی ورزشی احصاء شود تا در اختیار ورزش قرار بگیرد و کشتی هم هر کدام امکان را داشت راه‌اندازی شود.

حسین زادگان یادآور شد: اگر کشتی مازندران در کشور جایگاه ویژه ای دارد باید در هیئت رئیسه فدراسیون کشتی یک عضو داشته باشد زیرا سال‌ها در فدراسیون به کشتی این استان کم توجهی شده است و توقع داریم باید به مربیان سازنده این استان توجه ویژه شود.

وی گفت: حضور مربیان استان در کادر فنی تیم‌های ملی رده‌های مختلف، توقع مازندران از فدراسیون است.

کد خبر 5063463
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.