پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتخابات تنها ابزار حضور مردم در حاکمیت است

0

ایسنا/مازندران فرماندار نور گفت: انتخابات تنها ابزار حضور مردم در حاکمیت است و مردم با انتخابات می‌توانند در مدیریت کشور حضور داشته باشند. 

علی شادمان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه انتخابات نماد مردم سالاری دینی است، اظهار کرد: حضور در انتخابات تعیین سرنوشت آینده هر فرد است و همچنین اتفاقات آینده در گرو همین انتخابات و انتخاب هر شخص جهت تعیین نماینده اصلح خواهد بود.
وی با بیان اینکه تحریم‌هایی که دشمن علیه کشور ایران انجام داده مشکلات و گله‌هایی را به وجود آورده است، تصریح کرد: همه افراد می‌دانند که در شرایط جنگ همه امکانات فراهم نیست و تحریم همه جانبه از سوی دشمن که حتی امکان فروش بشکه‌ای نفت وجود ندارد هم باعث ایجاد فشارهای مختلف در زندگی مردم شده است.
فرماندار نور خاطرنشان کرد: با وجود مضایق‌های مالی و شرایط اقتصادی اما با توکل بر خدا و همت همه مدیران پروژه‌ها در شهرستان نور اوج گرفته که مطئنا در کشور هم به همین صورت است و  امیدواریم مردم با حضور حدکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در صدد رفع آن مضایق اقدام کنند.
شادمان در خصوص ویژگی‌های یک نماینده گفت: یک نماینده باید ساده زیست، شجاع ، تابع ولایت فقیه، تاثیرگذار و اعتقاد به مولفه‌های دینی داشته باشد و در دفاع از حقوق مردم سر از تن نشناسد.

وی یادآور شد: نماینده مردم در بیان حق مانند پیروان مولی متقیان علی (ع) از هیچ کس نگذرد و با مردم ارتباط مداوم داشته و همه اقشار جامعه را ببیند، در دل مردم باشد و قدرت فهم انتزاعی داشته باشد تا در تصویب قوانین بهترین‌ها را برای کل کشور بخواهد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.