پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه و فرمانده سپاه چهاردانگه در بیانیه‌ای مشترک توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اسلام (‌ص)‌ را محکوم کردند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: حجت الاسلام جلایی صلاحی امام جمعه بخش چهاردانگه و سرگرد نبوی فرمانده سپاه چهاردانگه در بیانیه ای مشترک توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اسلام (‌ص)‌ را به شدت محکوم کردند.
متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
کافران می‌خواهند که نور خدا را با دهانشان خاموش کنند و خدا نگذارد تا آنکه نور خود را در منتهای ظهور و حد اعلای کمال برساند، هر چند کافران ناراضی و مخالف باشند. (توبه؛۳۲)
توهین اخیر به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر ا‌سلام (‌ص) و سوزاندن مصحف شریف الهی بدون شک نمایانگر اوج کینه توزی و کفر دشمنان اسلام می باشد.
موضوع توهین اخیر نخستین بار نیست که رخ میدهد چرا که در دوران پیامبر اسلام (ص) نیز همین اقدامات صورت میگرفته و قلوب مسلمانان را جریحه دار می کردند.
این مسئله ترس و وحشت بالای مستکبران از گسترش دین اسلام در سرتاسر جهان را نشان میدهد.
کلام وحی سرچشمه هدایت بشریت و پیامبر اسلام (‌ص)‌، نماد نور و رحمت الهی می باشد و متاسفانه دنیای امروزی بازیچه دست مستکبران و دشمنانی است که با این اقدامات بی خردانه و عالم ستیز به دنبال تفرقه و اختلاف بین مسلمانان و کشورهایی است که این نور رحمت در حال گسترش می باشد.
بی شک کلام وحی و پیامبر اسلام (ص) جزو خط قرمز های همه مسلمانان جهان می باشد و این اقدام ناشایست مستکبران مانند گذشته نه تنها محکوم است بلکه بدون پاسخ نیز نخواهد ماند. یقینا توهین به قرآن و پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) توهین به همه ادیان الهی است.
بی شک امت مومن، شریف و ولایتمدار بخش چهاردانگه این اقدام ناپسند را به شدت محکوم کرده و در همین راستا با اخذ مجوز و تنظیم بیانیه درنمازجمعه مصلی کیاسر انزجار خود را به گوش دشمنان و منافقان خواهیم رساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.