پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش آمار بستری‌های کرونا در مازندران

بنا بر اعلام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل؛ ۱۱۲ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند که حدود ۳۰ نفر بیشتر از دیروز است.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: بنا بر اعلام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل؛ ۱۱۲ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند که حدود ۳۰ نفر بیشتر از دیروز است.
همچنین در ۲۴ساعت گذشته ۷۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند که فقط ۳ نفر بیشتر از دیروز است.
۱۲۴ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و جمع کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران به ۵۱۴ رسید.
۵ نفر نیز شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در مازندران جان باختند.

شناسایی ۸۲ بیمار کرونایی جدید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ساعت گذشته ۸۲ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۵۹ نفر ترخیص شدند.
دکتر موسوی افزود: اکنون ۳۶۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.
او گفت: ۸۷ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.
دکتر موسوی با بیان اینکه خیز کرونا انگلیسی برای نوروزگردی را جدی بگیرید، افزود: سد مقابله با ویروس جهش یافته تشدید شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده جدی از ماسک، پرهیز از تردد غیرضروری و محدود شدن جمع‌های خانوادگی است.

شناسایی ۳۰ بیمار کرونایی جدید

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۳۰ بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در ۴بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۲۰ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.
دکتر سید فرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۱۴۶ نفر اعلام کرد و افزود: ۳۷ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
او بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.