پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال/ هراز و کندوان فردا یک‌طرفه می‌شوند

0


علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با بیان  اینکه درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت عادی است، اظهار کرد: بعد از ماه‌ها شاهد اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای شمال هستیم که از امروز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای شنبه ۲۷ و یک‌شنبه ۲۸ دی ماه امسال، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز یک‌شنبه تا ساعت دو بامداد روز بعد از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز یک‌شنبه تا ساعت دو بامداد روز بعد از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز یک‌شنبه تا دو بامداد روز بعد از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد تمامی تریلی و کامیون به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز یک‌شنبه ۲۸ دی ماه امسال از مسیر شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع خواهد بود.

قدمی با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال، گفت: مرکز کنترل پلیس راه مازندران ۲۱۸۲۴۴۲۰و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های مازندران است.

 /۸۶۰۳۴/ج/و




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.