پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از اهدای ۲ هزار بسته معیشتی تا راه‌اندازی پویش طبخ غذای گرم در جنوب شهر ساری

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، پس از شیوع کرونا در شهر، بسیاری از افراد متضرر شده و دچار آسیب جدی اقتصادی شدند، کسانی که در شرایط بد اقتصادی فقط به نون بخور و نمیر قانع بودند، این روزها وضع خوبی ندارند.

با فرا رسیدن ماه نزول قرآن، رمضان پربرکت، شاهد موجی از همدلی در بین آحاد مختلف مردم در جامعه هستیم‌، این روزها مردم برای اهدای کمک مومنانه دست به کار شدند.

یکی از این گروه‌ها که از روزهای آغازین شیوع کرونا برای مقابله با کرونا دست به کارشده و تا به امروز اقدامات مهمی همچون ضدعفونی کردن معابر و سطح شهر منطقه جنوب ساری، تولید و توزیع ماسک و دستکش، برگزاری هیأت مجازی و پوشش مراسم‌های مهم، اهدای سبد کالا به عنوان کمک مؤمنانه را انجام داد، هیأت رهروان ولایت ساری است‌.

رضا غفاری مسؤول هیأت رهروان ولایت ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اهدای ۲ هزار بسته معیشتی در منطقه بلوارکشاورز ساری خبر داد و گفت: بعد از سپری شدن این بیماری و شرایط سخت شاهد بودیم که تعداد زیادی از مردم با تعطیل شدن فعالیت‌های خود دچار آسیب مالی، معیشتی و روحی شدند.

وی افزود: این افراد به ویژه کارگران روزمزد، دست فروشان و رانندگان بیشترین آسیب را دیدند، از این رو برای عبور از این وضع با همکاری اقشار مختلف مردم با هدف عمل به فرمایش مقام رهبری در نیمه‌شعبان که راهبرد مهم در اجرای طرح کمک مومنانه و حمایت از نیازمندان است‌، اقدام به اهدای سبد کالا کردیم.

غفاری تصریح کرد: هیأت رهروان ولایت ساری از سال ۱۳۷۳ شروع به‌کار کرد، و از آن زمان تاکنون در راه خدمت به مردم همیشه پیش قدم شده است، این بار  با هم افزایی گروه‌های جهادی، به صورت منسجم و منظم به دور از هرگونه موازی کاری، این کمک‌ها را که جمع آوری و توزیع کردیم.

این مسؤول اعلام کرد: پویش طبخ غذای گرم نذری، به تعداد ۳۰ هزار مورد و توزیع آن را در بین خانوارهای شناسایی شده نیازمند در روزهای آینده در ماه مبارک رمضان خواهیم داشت، امیدواریم خیرین دلسوز همچون گذشته در این امر نیک شرکت کنند تا در این ایام مبارک ادای بندگی کنیم.

 به گزارش فارس این هیأت سال‌های زیادی است که در طبقه فوقانی مسجد امام حسن عسگری در جنوب ساری مستقر است.

 /۸۶۰۴۸/ج/و

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.