پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اختلاف در نشست شورای شهر نشتارود به درگیری انجامید

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، بر اساس اخبار مختلفی که در فضای مجازی منتشر شده، این اتفاق شب گذشته در نشست شورای شهر نشتارود رخ داد.

گفته می شود موضوع اختلاف میان شهردار و اعضای شورای شهر بر سر ایجاد ” رینگ شهری ” بود.

اگر چه در شبکه های اجتماعی ادعا شده که درگیری با دخالت پلیس پایان یافت، اما این موضوع را کسی تایید نکرد ولی گفته می شود شهردار از عضو شورای شهر که قندان پرتاب کرد، شکایت کرده است.

بر اساس اظهارات شهروندان نشتارودی، وجود اختلاف در شورای شهر نشتاورد با شهردار دارای پیشینه درازی است و تاکنون شهردار چندین بار تا مرحله طرح سئوال و استیضاح پیش رفت.

محمد مهدی یاحقی که اکنون شهردار نشتارود است حدود دو سال پیش پس از منصور ابوالقاسمی این سمت را در اختیار گرفت.

نشتارود با ۶ هزار نفر جمعیت در فاصله پنج کیلومتری شمال شرقی شهر تنکابن و در فاصله ۲۱۰ کیلومتری غرب ساری مرکز استان و ۲۳۲ کیلومتری شمال غربی تهران قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر نشتارود در خصوص درگیری در جلسه این شورا گفت: یک عضو شورا در این جلسه با پرتاب قندان به سمت شهردار وی را زخمی کرد.

محمدرضا جهاندار افزود: این جلسه که با موضوع رینگ شهری در حال برگزاری بود و قندان پرتاب شده به صورت شهردار اصابت و وی را زخمی کرد.

وی ادامه داد: شهردار نیز به دلیل توهین و ضرب و جرح از این عضو شورا شکایت کرد.

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن با تائید این اتفاق به خبرنگار ایرنا گفت: طی نشستی که با حضور طرفین برگزار شد قرار شد موضوع بدون درگیری تنها از طریق مراجع قضایی و رسمی پیگیری شود.

حسینی جو افزود: اختلافات بین شورا و شهردار وجود دارد و امیدواریم که این اختلافات در روند خدماتی رسانی به مردم خللی ایجاد نکند.

شورای شهر نشتارود پنج عضو دارد.

/۷۵۱۳/‏۱۶۰۲/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.