پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای شمال

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد؛

رئیس پلیس راه استان مازندران، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت تعطیلات عید سعید فطر در جاده‌های شمال خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه معمولا در تعطیلات شاهد حضو مسافران در جاده‌های شمال هستیم که به‌ همین‌ منظور بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محورهای شمال به‌صورت روان است ولی در ساعات آینده شاهد افزایش حجم ترافیک در راه‌های استان خواهیم بود.

رئیس پلیس راه استان مازندران، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت تعطیلات عید سعید فطر در جاده‌های شمال خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ روز یک‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه امسال در محورهای مواصلاتی استان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: طی این مدت تردد انواع موتورسیکلت به‌جز از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری از ساعت ۱۲ ظهر فردا یک‌شنبه ۱۱ تا ساعت ۶صبح روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در محورهای کرج  ـ چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه  تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۵ روزهای یک‌شنبه ۱۱ و سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران ـ شمال به سمت  مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۵، جمعه ۱۶ و شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یک‌شنبه ۱۱، ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای دوشنبه ۱۲، سه‌شنبه۱۳ ، پنج‌شنبه ۱۵و جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای یک‌شنبه ۱۱، دوشنبه ۱۲ وسه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از آب‌اسک به رودهن ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روزها در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از رودهن  به سمت آب‌اسک به‌صورت یک‌طرفه است.

 جهان‌تاب افزود:  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای پنجشنبه ۱۵، جمعه ۱۶ و شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از رودهن به آب‌اسک ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روزها در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به سمت رودهن  به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با بیان کرد:  تردد انواع تریلر به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای دوشنبه ۱۲، سه‌شنبه ۱۳، پنج‌شنبه ۱۵ و جمعه ۱۶ از مسیر جنوب به شمال در محور تهران_فیروزکوه –قائم شهر و بالعکس ممنوع است .

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر توجه به توصیه‌های پلیس، گفت: شهروندان در هر ساعتی از شبانه‌روز و با مدیریت سفر برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.