پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خوشحالی از شکسته شدن طلسم انتخاب شهردار بابل/ شهرداری بیت‌الحال و بیت‌الجیب نیست

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، آیین تودیع و معارفه شهردار بابل امروز در سالن اجتماعات مخابرات مازندران برگزار شد و در این مراسم شاهین کلانتری به‌عنوان شهردار جدید بابل انتخاب شد و از خدمات سیدقاسم دابوییان و مهدی کیانی امیری با حضور معاون عمرانی استاندار و مسؤولان شهری برگزار شد.

*خوشحالم که طلسم انتخاب شهردار بابل شکسته شد 

مرتضی کاردگر رئیس شورای شهر بابل در این جلسه با بیان اینکه خوشحالم که طلسم انتخاب شهردار بابل شکسته شد،اظهار کرد: شورای‌شهر بابل در مورد انتخاب شهردار هیچ کوتاهی نداشته و براساس قانون عمل کرده است.

وی با بیان اینکه دفترچه عوارضی و بودجه سالانه شورای‌شهر بابل بالغ بر ۹۲۰ میلیارد تومان مصوب و اجرایی شد، تصریح کرد: انعقاد قرارداد و اجرایی شدن پارکینگ طبقاتی ۱۷ شهریور با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان، باغ ایرانی، احداث ایستگاه شماره ۷ آتش‌نشانی، ساختمان سرای محله، راه‌اندازی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بابل، تملک کمربندی شرقی دوم از اقدامات چند ماه گذشته دوره سرپرستی شهرداری بوده است.

 رئیس شورای شهر بابل از معاون استاندار مازندران درخواست کرد؛ کمربندی شرقی دوم را به عنوان یک پروژه ملی تعریف کنند.

این مسؤول با بیان اینکه انگیزه رقابت و تلاش باید در کارکنان شهرداری ایجاد شود، ادامه داد: ارزش نهادن به شخصیت افراد در تمام سطوح مورد انتظار اعضای شورا است.

کاردگر با تاکید بر نظارت کامل و جامع بر تمام بدنه شهرداری، خاطرنشان کرد: این مهم باید به‌طور جدی مورد توجه قرار گیرد؛ به طوری.که مردم شهرداری را مامن خود بدانند 

وی یادآور شد: موضوع مهم دیگر اینکه در بحث جذب سرمایه‌گذار فعالیت شهردار بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

*شهرداری بابل بیت‌الحال و بیت‌الجیب و عابر بانک نیست 

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابا در این مراسم، اظهار کرد:  تثبیت نشدن مدیریت در حوزه شهرداری، نگرانی‌هایی برای شهروندان بوجود آورده و مشکلات و معضلاتی در مسایل شهری تلنبار شده است.

 

وی با بیان اینکه وضع موجود در شهرداری متناسب با شان شهرستان نیست، افزود:  متاسفانه در درون مدیریت شهری، فعالیت‌ها متناسب با شان این شهرستان نیست.

امام جمعه بابل افزود: مردم به اعضای شورا اعتماد کردند، خدای ناکرده نشود که مانند یک کودک به دنبال مسائل کوچک یا منافع شخصی بروند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه از این پس عذری برای فعالیت نکردن شورا ایجاد نباید باشد، خاطرنشان کرد: حفظ بیت‌المال دارای اهمیت است؛ شهرداری بیت‌الحال و بیت‌الجیب نیست، برخی شهرداری بابل را عابر بانک تعبیر می‌کنند.

 /۸۶۰۳۴/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.