پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آخرین امید عالیشاه برای بازگشت به جدول پاس گل

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، امید عالیشاه که در مقطعی از فصل در قامت یک ستاره برای پرسپولیس نمایش داشت و با پاس‌ گل‌های خود این تیم را برای دستیابی به قهرمانی نیم فصل کمک کرده بود، در ادامه با مشکلاتی مواجه شد که او را از ترکیب اصلی خارج کرد.

عالیشاه در بازی رفت دو تیم ماشین سازی و پرسپولیس، مرد شماره یک استادیوم بنیان دیزل بود که حواشی زیادی را به خود اختصاص داد و در طول 90 دقیقه با چالش بزرگی مواجه شده بود. او البته با یک پاس گل دیدنی به شجاع خلیل زاده زمینه ساز تک گل سه امتیازی سرخپوشان نیز شد تا این دیدار را فارغ از تمامی حواشی‌ها با یک دستاورد بزرگ خاتمه دهد. ولی در بازی شب گذشته مقابل این تیم تبریزی فرصت بازی پیدا نکند تا فقط یک بازی فرصت رسیدن به صدر جدول پاس گل را به خود اختصاص دهد.

وینگر پرسپولیس البته در اواسط نیم فصل دوم با کادرفنی این تیم نیز دچار اختلاف نظر شد که این مساله به دوری چند هفته‌ای از ترکیب تیم انجامید تا رویاهایش برای دستیابی به عنوان برترین پاسور فصل رنگ ببازد. شماره 2 سرخپوشان اکنون با 5 پاس گل در سودای رسیدن به صدر جدولی است که هافبک سپاهان با هشت پاس گل در آن جا گرفته است.

باید دید طی بازی‌ باقی مانده برابر  پارس جنوبی جم این شرایط برای عالیشاه مهیا خواهد شد تا به هدف شخصی خود دست یابد یا خیر.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.