پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تصادف پراید و نیسان، مرگ زوج جوان بابلی را رقم زد

سخنگوی اورژانس بابل گفت: زن و مرد جوانی که تنها یک ماه از ازدواج آنها گذشته بود، روز گذشته در حادثه رانندگی جان خود را از دست دادند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مهدی روشن سخنگوی اورژانس بابل گفت: در روز دوشنبه ۱۲ بهمن ماه طی گزارش مردمی با اورژانس ۱۱۵ بابل مبنی تصادف نیسان و پراید در جاده سپاه دانش ابتدای روستای کارون اعلام شد.

 

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین های پایگاه امین آباد و خشرودپی و دانشگاه و رضی کلا و امیرکلا را به محل حادثه اعزام کرد که متاسفانه در این حادثه راننده پراید و سرنشین زن آن که هر دو ۳۰ ساله بودند و حدودا یک ماه از عروسی شان گذشته بود به علت شدت جراحات و خونریزی جان سپردند.

 

روشن عنوان کرد: تکنسین اورژانس ۱۱۵ بابل تلاش های فراوانی برای احیای مصدومان انجام دادند ولی متاسفانه ثمری نداشت همچنین دو سرنشین دیگر پراید که دو مرد ۴۳ساله بودند و راننده نیسان که مرد ۱۹ساله و سرنشین نیسان زن ۱۹ساله بودند دچار صدمه دیدگی شدند و حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

 

وی یادآور شد: همچنین در تصادف دیگری در ساعت ۷:۴۹ دقیقه صبح بر اثر انحراف سمند و برخورد با تیربرق در جاده شهید صالحی ابتدای دونه‌سر رخ داد که منجر به مرگ راننده خودرو که مرد ۲۵ساله بود شد.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.