پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیا کنترل اراذل و اوباش از دست مسئولان مازندران خارج شده است؟

تقریبا هر چند وقت یکبار فضای رسانه ای در مازندران متاثر از اقدام برخی از اراذل و اوباش ،اقدام به انتشار اخبار مربوط به درگیری و اعمال خشونت برخی از آنان در سطح استان می کند.

1

 

پایگاه خبری چهاردانگه: تقریبا هر چند وقت یکبار فضای رسانه ای در مازندران متاثر از اقدام برخی از اراذل و اوباش ،اقدام به انتشار اخبار مربوط به درگیری و اعمال خشونت برخی از آنان در سطح استان می کند.

 

در تازه ترین مورد شیرین کاری  و کارهایی که برای جلب توجه توسط این افراد انجام می شود، نسبت به انتشار پیام های تهدید آمیز و شاخ و شانه کشیدن برای یکدیگر در فضاهای مجازی را شاهدیم که بی محابا و بدون ترس از عواقب چنین رفتاری و در پوزیشن های مختلف نسبت به انتشار تصاویرشان که مجهز به انواع و اقسام سلاح های سرد و گرم هستند اقدام کرده و با بکارگیری رکیک ترین الفاظ نسبت به مخاطبانشان گویی تمامی قوانین و مقررات انظباطی جامعه را به سخره گرفته اند.

 

این اراذل که متاسفانه روز به روز بر تعدادشان هم افزوده می شود از ضعف ها و خلاهای قانونی مربوط به قوانین مجازات اسلامی به بهترین شکلی بهره می برند.

 

رخی از آنها مدعی هستند که چهل و تا پنجاه بار به زندان رفته اند و برخی دیگر هم ادعای بیش از بیست سال حبس کشیدن را دارند.

 

اینکه چرا قوانین اینقدر ضعف دارند که فردی تا پنجاه بار به زندان می رود و باز هم به محض خارج شدن از زندان به سراغ اعمال خلافش رفته و با ریختن قبح زندان دیگر نه زندانی شدن برایش مهم است و نه آبرویی که از آن شرم کند، نیاز به واکاوی همه جانبه جامعه شناسانه و روانشناسانه دارد ،منتها تا این ضعف های قانونی وجود دارند مطمئنا این اراذل با خیال راحت تا صد بار هم با افتخار از دستگیری و بازداشتشان حرف می زنند بدون اینکه ترسی از عواقب آن داشته باشند.

 

چطور کسی که ده ها بار بازداشت می شود را اینقدر راحت در جامعه رها می کنند تا به اعمال مجرمانه اش ادامه دهد و با جمع کردن تعدادی به عنوان “نوچه” که از نوجوانان و جوانان کم سن و سال تشکیل شده اند ،آینده آنها را هم مانند خودش تباه کند؟

 

به هر حال در قوانین مربوط به مجرمان سابقه دار باید فورا تجدید نظر شده و با اتخاذ روش های ترکیبی اعم از تنبیه،تشویق و آموزش نسبت به پاکسازی اجتماع از این ویروس رو به گسترش اقدام ضربتی انجام داد. در موج تازه اقدام اوباش در فضای مجازی شاهد سطح    تازه ای از خشونت ورزی و خوار شمردن قوانین جاری کشور هستیم.

 

برای ارباب رسانه و افکار عمومی این پرسش مهم مطرح می شود که چگونه در جامعه ای که حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی و انتظامی اینقدر پررنگ و تحسین برانگیز است چنین اشخاص معلوم الحال و بی خاصیتی به بدترین شکل ممکن دارند جولان می دهند؟ اگر در وضع قوانین ضعف وجود دارد اینها باید مطرح شود تا مردم در جریان باشند تا نیروهای خدوم انتظامی را به کم کاری متهم نکنند.

 

index

واقعا دیدن این تصاویر و فیلم ها آنهم در سطح استان مازندران یک ضربه مهم حیثیتی به آبروی مردم با فرهنگ و ولایتمدار استان است.

 

آیا مسئولان ارشد استان هم درگیر این مباحث مهم امنیتی و فرهنگی در سطح شهرستان ها (به ویژه در نور،آمل و بابل)هستند یا این موارد را پیش پا افتاده تلقی کرده و در شان خود نمی دانند که به آن ورود پیدا کنند؟ چرا باید مازندران با آن پیشینه غنی فرهنگی و تاریخی شاهد چنین صحنه های خجالت آوری باشد؟ جناب استاندار،فرمانداران شهرستان ها ،رئیس محترم دادگستری استان و فرماندهان عزیز امنیتی و انتظامی! لطفا همانگونه که تا به حال با قدرت و قداست از آرمانهای نظام اسلامی دفاع کردید از این پس هم قاطعانه وارد میدان شوید و یک بار برای همیشه بساط اراذل و اوباش را در سطح استان برچینید تا کار به جایی نکشد تا این اوباش حتی به مامور نیروی انتظامی هم شلیک کنند و باعث شهادت وی شوند مانند موردی که چند وقت پیش شاهد بودیم.

 

IMG11134319

 

حالا که جدیدترین حرکت این اشرار در بسیاری از رسانه های سراسری و پر مخاطب ایران بازتاب وسیعی داشته است  نگذارید این پرسش در ذهن مردم ایجاد شود که “آیا کنترل اراذل و اوباش از دست مسئولان استان خارج شده است؟”/وارش نیوز

1 نظر
  1. کاربر می گوید

    وقتی فرد خاطی ترسی از این بی ابرویی ندارد و اینطور در فضای مجازی رجز خوانی میکند من ماندم چرا فردی که حکمش صادر شده اما رسانه صورت او را می پوشاند که مردم صورت اورا نبینند این اقای خاطی که چیزی برایش مهم نیست چرا رسانه ها اینقدر در حفظ ابروی انها جدیت دارند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.