پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پل کابلی ساری در آستانه افتتاح

وپروایزر شرکت احداث کننده پل کابلی داراب در مصاحبه ای تأکید کرد : تنظیم کابل های این پل در حال اتمام می باشد . فیلیپ دوپلکس : این پل از جمله سبکترین و زیباترین پل های جهان است

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری فیلیپ دوپلکس سوپروایزر شرکت فرانسوی احداث کننده پل کابلی داراب طی مصاحبه ای با خبرنگار ما با اعلام این مطلب که : کار برای شهرداری ساری بخاطر حاکمیت نظم و انظباط در کارها برایم بسیار رضایت بخش و پرخاطره شده است گفت : تا قبل از حضور در ساری و آغاز فعالیت دغدغه های زیادی داشتم چون فکر می کردم کارها با نظم و برنامه پیش نخواهد رفت . اما خیلی زود این دغدغه از بین رفت و همه چیز با برنامه پیش می رود.

 

DSC034081255

وی حاکمیت نظم و برنامه را عامل موفقیت شهرداری ساری محسوب کرد و پیرامون احداث پل کابلی داراب خاطر نشان کرد : شرکت ماقبلاً در چند شهر ایران مانند بوشهر و آبادان و چند کشور جهان همچون آمریکا و لهستان پل کابلی ساخته است . سپس با یک تجربه چند ده ساله به ساری آمدیم و همه تلاش خود را می کنیم تا طبق برنامه زمان بندی شده طی هفته های آینده کار خود را به اتمام برسانیم.

 

دوپلکس با برشمردن ویژگیهای پل کابلی افزود : سبک بودن ؛ زیبایی ، قابلیت تعمیرات سریع و بالاخره عمر طولانی مزایایی هستند که پل های کابلی را مورد توجه قرار می دهند . این پل هم شاید تا یک قرن برای مردم ساری دوام بیاورد که بسیار ایده آل می باشد.

 

وی آنگاه در پاسخ به این پرسش که ساری را چگونه دیدی ؟ از زیبایی شهر و عطوفت شهروندان ساروی سخن گفت و تأکید کرد : من با خاطرات خوشی از شهر شما می روم چون طی این سه ماهی که در ساری هستم هم شهر را بسیار زیبا و با نشاط دیدم هم مردم آن را بسیار فهیم و با شخصیت . بنابراین امیدوارم پس از اتمام کار این فرصت را پیدا کنم که همراه با خانواده به ساری سفر کنم.

 

سوپروایزر شرکت فرانسوی احداث کننده پل کابلی داراب در پایان خاطرنشان کرد : حتی همین پل کابلی می تواند یکی از جاذبه های توریستی ساری محسوب شود بخصوص که در کنار یک پارک زیبا و مصفا قرار دارد و فضای خاطره انگیزی بوجود آورده است. 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.