پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کلنگ گازرسانی به بخش چهاردانگه به زمین زده می شود

اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اعلام کرد، فردا چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴، کلنگ گاز رسانی به شهر کیاسر و روستاهای بخش چهاردانگه به زمین زده می شود.

4

 

 اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اعلام کرد، فردا چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴، کلنگ گاز رسانی به شهر کیاسر و روستاهای بخش چهاردانگه با حضور ابراهیم زاده مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران و معاونین این شرکت، حسین زادگان فرماندار شهرستان ساری، دکتر شجاعی و مهندس دامادی نمایندگان ساری در مجلس شورای اسلامی، مسئولین بخش چهاردانگه، شورای اسلامی روستاهای و دهیاران بخش به زمین زده خواهد شد.

 

وی گفت، خط انتقال گاز دامغان- کیاسر- ساری در حال احداث می باشد، و عمده فعالیت ها تا کیاسر از قیبل آزاد سازی زمین، حفر کانال لوله و … انجام شده است و بخش از این مسیر لوله گذاری شده است.

 

امینی گفت، نقشه بردای روستاها بخش چهاردانگه برای گازرسانی انجام گرفته است.بخش چهاردانگه ۹۵ روستا و دارای یک شهر می باشد.

 

مسئول سیاسی بخش در پایان اظهار امید واری نمود با گاز رسانی به بخش چهاردانگه بخشی از محرومیت آن حذف و شاهد رونق فعالیت کارخانه ها و اشتغالزایی بیشتر باشیم.

 

مراسم ساعت ۲ بعد از ظهر در مسجد حضرت محمد رسول الله شهر کیاسر برگزار می شود.

4 نظرات
  1. دی می گوید

    باز نزدیک انتخاباته کارهای تبلیغاتی شروع شد، تا به کی

    1. آشنا می گوید

      بله ، انتخابات نزدیک است !
      هنوز خود خط لوله مشخص نیست برسه به کیاسر تا سال ۹۶ برسه یا نه !

      بحث پول گرفتن هم فقط در ایران هست ، وگرنه در مورد نقشه برداری و کارهای عمرانی خود پروژه بودجه داره و نیازی نیست اینجوری سر مردم رو کلاه بذارند !!!

  2. محمد می گوید

    از هر خانوار کیاسر ۴۰۰۰۰ تومان گرفتند برای نقشه برداری معلوم نیست تا اخر کار چقدر دیگر باید بگیرند.

  3. وطني می گوید

    برادران عزیز خدا میداند اقای دکتر شجاعی برای این پروژه زحمت کشیدند . دستمریزاد افتخار استان، نتیجه دسترنج شما به استان خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.