پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماینده ولی فقیه در مازندران: بیکاری بزرگترین مشکل است

0

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی دارای اهمیت است، اظهار کرد: بیکاری بزرگترین مشکلی است که باید نسبت به رفع آن اقدام شود.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز در ساری با بیان اینکه تفرقه زمینه شادی دشمنان را ایجاد می‌کند، اظهار کرد: تجزیه کشورهای بزرگ در مناطق مختلف از اهداف و نقشه‌های دشمنان است و همه باید هشیار باشند. ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستادگی کرده و حفظ وحدت در کشور برای رفع مشکلات ضروری است.

وی تصریح کرد: ایران کشوری مقتدر در جهان  است و تبدیل‌شدن ایران به قدرت جهانی برای آمریکا گران تمام‌شده و استکبار از آن واهمه دارد و دراین‌ بین تنها کشوری که مقابل زیاده‌ خواهی آن ایستادگی کرده، ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران تاکید کرد: دشمنان برای دستیابی به اهداف و نقشه‌های خود، توطئه و تفرقه میان کشورها را در دستور کار قرار داده‌اند و دنیای اسلام باید سیره ائمه را سرلوحه کاری خود قرار دهند چرا که انقلاب اسلامی حاصل رشادت‌ها و جانفشانی‌ها شهدا و ایثارگران است.

طبرسی یادآور شد: تفرقه یکی از آفت‌هایی است که دشمن از آن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره می‌برد و در این راستا باید هوشیار باشیم و از انقلاب خود مراقبت کنیم. لزوم حفظ وحدت در کشور امری ضروری است و با گسترش تفرقه و نفاق زمینه نفوذ و توطئه دشمنان فراهم می‌شود و وحدت باید حفظ شود تا انقلاب اسلامی از آسیب‌ها مصون بماند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه تفرقه‌ یکی از اهرم‌های فشار سلطه‌گران است، خاطرنشان کرد: دشمنان در راستای اهداف خود به دنبال تجزیه ایران بودند اما این عامل در کشورمان نشدنی است.

طبرسی با بیان اینکه در اغتشاش‌های اخیر برخی افراد از داعش نیز بدتر عمل کردند، افزود: کسانی که فریاد نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می‌دادند چگونه فدای ایران شدند که پرچم را آتش زدند.

وی با اشاره به اینکه دولت باید نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کند، گفت: مسؤولان در بودجه سال 97 به مردم توجه کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.