پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماینده بابل: با تفکرات اداری مرسوم نمی‌توان انتظار تحقق اهداف اقتصادی مقاومتی داشت

0

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور زیر فشار جنگ نابرابر اقتصادی در حوزه امنیت غذایی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، حسین نیازآذری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی پس از ادغام با اهداف جهادی و انقلابی  جهادسازندگی فاصله گرفته است و تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایجاب می‌کند روحیه کار جهادی و انقلابی در نظام اداری کشور احیا شود.

وی تاکید کرد: ثبات امنیت غذایی در کشور مستلزم اقدام جهادی و انقلابی و با تفکرات اداری مرسوم نمی‌توان انتظار تحقق اهداف اقتصادی مقاومتی داشت.

نیازآذری با اشاره به این که محور فعالیت‌ها در جهادسازندگی خدمتگزاری و محرومیت‌زدایی بود و جهادگران با روحیه انقلابی به فکر ارتقا اداری یا مادیات و یا مناسبات سیاسی و گروهی نبوده و به چیزی جز کار و تلاش بی‌منت فکر نمی‌کردند.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با یادآوری این که جهادگران در حیات انقلابی خود در دو جبهه محرومیت‌زدایی و پشتیبانی جنگ خالصانه نقش آفرینی می‌کردند خاطرنشان کرد: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی به تفکر و روحیه انقلابی جهادی نیاز داریم.

عضو مجمع نمایندگان مازندران در خانه ملت با تشریح اینکه حل مشکلات جامعه فقط به اعتبار متکی نیست افزود: در اوایل انقلاب و در جهادسازندگی همه دغدغه جهادگران محرومیت‌زدایی و رسیدگی به امور محرومان بود و جهادگران برای کار و تلاش شب و روز نمی‌شناختند.

نیاز آذری با اعلام اینکه در یک جنگ نابرابر اقتصادی در حوزه امنیت غذایی هستیم هشدار داد که باید با تمام قوا مواضع خود را در عرصه تولیدات داخلی و تقویت بنیان‌های کشاورزی تحکیم بخشیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.