پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۳۳۶ واحد تولیدی در کشور ورشکسته هستند

0

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دین پرست شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به راه اندازی مرکز فوریت‌های سرمایه گذاری و تولید در استان مازندران، شمار واحدهای دارای بدهی معوق بانکی در استان مازندران را ۹۶ واحد بیان کرد و گفت: پرونده این واحدها در دستگاه قضائی در دست بررسی است.

وی شمار واحدهای صنعتی دارای مشکل بدهی بانکی و طرح پرونده در دستگاه قضائی را ۳۵۹ واحد بیان کردو افزود: در کشور ۳۳۶ واحد صنعتی ورشکسته شناسایی شد که ۱۰۷ واحد مربوط به مازندران است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور با اظهار اینکه ۲۱ درصد واحدهای ورشکسته کشور مربوط به مازندران است، یادآور شد: تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد و نیمه کاره از جمله برنامه‌ها است.

دین پرست تعداد واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال را در کشور ۱۰ هزار واحد ذکر کرد و گفت: امسال طبق تصمیم ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید دو هزار واحد صنعتی در کشور احیا و راه اندازی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور در بخشی از سخنانش با اشاره به صدور مجوز برای واردات چوب با پوست با رعایت مسائل زیست محیطی خواستار همکاری دستگاه‌های مرتبط در این بخش شد.

کد خبر 5053841
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.