پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قطعی هفت روزه آب روستای پایین ده به دلیل حفاری گاز

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، امروز پنجشنبه 20 مهرماه 1396 با حضور پیمانکاران گاز در روستای پایین به دلیل حفاری به انشعابات آب این روستا آسیب جدی وارد شد.

یحیی اسماعیلی رئیس شورای اسلامی روستای پایین ده در این رابطه به خبرنگار ما گفت: از صبح امروز و با حضور پیمانکاران گاز برای حفاری و لوله گذاری انشعابات گاز در روستای پایین ده به دلیل استفاده پیمانکاران از لودر و مشاین های حفاری به انشعابات آب این روستا در سطح وسیع آسیب جدی وارد شد.

رئیس شورای اسلامی روستای پایین ده در ادامه گفت: در پی این آسیب متاسفانه مجبور به قطع آب روستا از منبع و بررسی شرایط موجود شدیم. در برری های انجام شده مشخص شد که برای تعمیر و تعویض انشعابات به حدود یک هفته زمان نیاز است.

وی در همین رابطه عنوان کرد: به دلیل قطعی آب روستا برای یک هفته و همزمانی آن با آخر هفته و حضور اهالی در روستا از اهالی روستای پایین ده تقاضا کرد که حدالمقدور از سفر به روستا در طی چند روز آینده اجتناب کنند.

اسماعیل همچنین در رابطه با وضعیت آمد و شد به روستا اظهار کرد: به دلیل کنده کاری و بارش باران در منطقه ورود هر گونه وسیله به روستا غیر ممکن بوده و مشکلاتی در این مورد هم برای روستا به وجود آمده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.