پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مجلس شورای اسلامی با طرح انتقال آب دریای خزر مخالفت کرد

دکتر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از مخالفت مجلس با طرح انتقال آب خزر خبرداد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه: دکتر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از مخالفت مجلس با طرح انتقال آب خزر خبرداد.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت وگو با ایسنا مازندران عنوان کرد: دقایقی پیش در صحن علنی مجلس، با رای نمایندگان مجلس برداشت و انتقال آب از دریاچه های بسته به ویژه خزر، تالاب ها و سایر زیستگاه های حساس کشور و انتقال آب بین حوزه ای داخلی برای آب شرب که در پیشنهاد کمیسیون تلفیق مصوب شده بود حذف شد.

وی با اشاره به اینکه بنابراین بحث انتقال آب از دریاچه خزر برای تامین آب شرب با مخالفت نمایندگان روبه رو شد، گفت: در جلسه امروز، نمایندگان مجلس با ۱۲۹ رای از ۲۱۸ رای حاضر در جلسه به میزان ۶۰درصد آرای نمایندگان مصوبه پیشنهادی کمیسیون تلفیق مبنی بر انتقال آب از دریای خزر را حذف کردند.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: این موضع با تلاش و کوشش نمایندگان استان های شمالی برای حذف آن اتفاق افتاد با موافقت و استقبال اغلب نمایندگان مجلس عملی شد بنابراین موضوع انتقال آب از دریاچه های بسته به ویژه خزر، تالاب ها و سایر زیستگاه های حساس کشور و انتقال آب بین حوزه ای داخلی جدید از متن مصوبات کمیسیون تلفیق حذف شد.

یوسف نژاد یادآور شد: در این رابطه رئیس مجلس نیز نسبت به حذف این مصوبه پیشنهادی کمیسیون تلفیق کمک شایانی داشتند

1 نظر
  1. رضا می گوید

    سلام افرین به نماینده پر کار و تلاش گر ساری و حومه باریکلا مرد با غیرت ای کاش تمام نمایندگان مازندران مثل شما باشند تلاش گر و زحمت کش باشند و مشکلات را حل کنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.