پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلوگیری از انتقال زباله خواسته به‌حق مردم چهاردانگه است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام یوسفعلی تیموری در خطبه‌های نماز جمعه چهاردانگه در کیاسر اظهار کرد: اهل تقوا افرادی هستند که در دنیا و آخرت مراقب رفتار، کردار و گفتار خود هستند.

وی با اعلام اینکه در آستانه میلاد حضرت زینب(س) قرار داریم، افزود: این بانوی بزرگوار زحمات بسیار زیادی در ترویج فرهنگ عاشورایی داشته است.

امام جمعه چهاردانگه با اشاره به فعالیت بهزیستی در این شهر، گفت: این اقدام سبب شد که زمینه‌سازی برای رفع محرومیت از منطقه انجام شود.

این مسؤول اضافه کرد: چهار سال در این منطقه حضور دارم و در این مدت تنها شاهد یک پروژه در این شهر بودم.

حجت الاسلام تیموری یادآور شد: این سؤال پیش می‌آید که در این مدت واقعا مردم نیاز به اجرای پروژه‌ای نداشتند و آیا مسؤولان به فکر رفع مشکل مردم در این منطقه هستند.

وی با اشاره به مشکلاتی که مردم برای ایجاد اشتغال دارند، افزود: چرا در این مدت شاهد اجرای پروژه‌های مناسب نبودیم و مسؤولان باید به فکر رفع مشکلات اهالی ۹۶ روستا منطقه باشند.

امام جمعه چهاردانگه با اشاره به برگزاری همایش‌های متعدد در ارتباط با ساماندهی زباله در منطقه چهاردانگه، افزود: اینکه همه مردم دوست دارند که مشکل حمل زباله به منطقه به صورت قانونی حل و فصل شود قابل قدردانی است.

این مسؤول با بیان اینکه جلوگیری از انتقال زباله خواسته به‌حق مردم است، گفت: امید داریم با انسجام مردم مشکل حمل زباله به منطقه چهاردانگه حل و فصل شود.

حجت الاسلام تیموری با اعلام اینکه هدف مردم از قیام بر علیه استکبار در سال ۵۷ رفع ظلم از کشور بود، افزود: مردم با تبعیت از ولایت فقیه زمینه سربلندی نظام اسلامی ایران را فراهم و شر استکبار را از این سرزمین کوتاه کردند.

وی خواستار حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شد و گفت: با حضور در مراسم راهپیمایی ارادت قلبی و عملی خود به حفظ نظام اسلامی ایران را به نمایش می‎گذاریم و همه ما نسبت به حفظ نظام اسلامی وظیفه داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.