پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محور هراز بازگشایی شد/ مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، علی نبییان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: به دلیل بارش برف شدید و کولاک محور هراز مسدود شده بود و تردد در آن جریان نداشته است. بارش برف شدید و کولاک سبب شد ۳ تن از هموطنان ما در حوزه استحفاظی استان تهران در محور هراز فوت کنند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی دودانگه و چهاردانگه ساری و بسیاری از محورهای مواصلاتی کوهستانی غرب استان شاهد برف است، تصریح کرد: تردد در محورهای کوهستانی مازندران صرفا با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

نبییان با بیان اینکه عملیات برف‌روبی در محورهای استان و نجات در راه ماندگان در محور سوادکوه انجام شده است، افزود: مردم از سفرهای غیرضرور در محورهای شریانی استان خودداری کنند.

وی با اعلام اینکه به دلیل افت فشار گاز و جلوگیری از قطعی گاز مشترکان خانگی، مدارس و دانشگاه‌های مازندران فردا شنبه تعطیل شده است، گفت: فعالیت تمامی ادارات دولتی استان در روز شنبه دایر خواهد بود.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه واحدهای صنعتی، نانوایی‌ها و کارخانجات به سوخت دوم منتقل شدند، افزود: تلاش داریم تا مشکل قطعی گاز برای مشترکان خانگی ایجاد نشود.

نبییان با اشاره به اینکه برف در محورهای کوهستانی شرق استان نیز صورت گرفته است، گفت: هم اکنون اکثر راههای روستایی استان پوشیده از برف بوده و تردد در آنها بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.

وی از مردم استان خواست تا در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند و افزود: هوای استان امشب و فردا شب به نحو محسوسی سرد خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.