پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهره برداری از بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی نوشهر با حضور وزیر نیرو

0

بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی نوشهر با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، رضا اردکانیان در مراسم افتتاح بخش گاز سیکل ترکیبی تک محوره نوشهر با اشاره به منحصر بفرد بودن این پروژه در کشور به لحاظ نوع کار اظهارکرد: این پروژه به لحاظ ترکیبی بودن در نوع خود قابل توجه است و  امیدوارم  مشابه این پروژه  در آینده نزدیک در کشور وارد مدار شود. 

وی با اشاره به تعامل خوب دولت و بخش خصوصی در این پروژه گفت: بانک صنعت و معدن به عنوان بانک توسعه ای کشور مددکار آب و برق کشور است. در این پروژه نیز نقش مسئولان منطقه بسیار پررنگ بوده است. 

اردکانیان با بیان این که این پروژه که بخش گاز آن با ۳۰۷ مگاوات در حال حاضر وارد مدار شد، تصریح کرد: سازگاری با محیط زیست و نمود توانایی های مردم در یک پروژه کاملا تخصصی از مشخصه های این طرح ملی است. 

وی با تقدیر از صبر و شکیبایی مردم در تابستان امسال گفت: مصرف بهینه آنان باعث شد تا تابستان با سختی کمتری پشت سر گذاشته شود و به وضعیت عادی برگشتیم، امید است این گونه مصرف بهینه ادامه یابد. 

بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی تک محوره نوشهر با ظرفیت ۳۰۷ مگاوات و ۵۹ درصد راندمان با حضور وزیر نیرو و سایر مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید. 
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.