پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم هفته «پدافند غیر عامل» در منطقه چهاردانگه

مراسم هفته «پدافند غیر عامل»در منطقه، همزمان با مدارس استان، در روز شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۵ با حضور رییس و مسئولین اداره آموزش و پرورش منطقه، در دبیرستان زینبیه شهر کیاسر برگزار شد.

0

 

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مراسم هفته «پدافند غیر عامل»در منطقه، همزمان با مدارس استان، در روز شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۵ با حضور رییس و مسئولین اداره آموزش و پرورش منطقه، در دبیرستان زینبیه شهر کیاسر برگزار شد.

 

مسعودیان زاده، رییس اداره، در این مراسم، در جمع دانش آموزان و همکاران، ضمن اشاره به آغاز هفته بسیج دانش آموزی، به بیان اهمیّت بسیج و بخشی از وظایف بسیجی در شناخت و اجرای برنامه های پدافند غیر عامل پرداخت.

 

وی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:«دفاع جزئی از هویّت یک ملّت زنده است. هرملّتی که به فکر دفاع از خود نباشد و نتواند از خود دفاع کند زنده نیست.» گفت: تفکر، فرهنگ و اقدام بسیجی سبب عزّت و عظمت نظام مقدّس شده است. بسیج یعنی آماده و مهیا جهت دفاع همه جانبه از کیان و دستاوردهای نظام.

 

مسعودیان زاده افزود: دفاع عامل و غیر عامل تفکر بسیج است. یعنی آمادگی دفاع در مقابل هرگونه حوادثی که ممکن است در مسیر زندگی و نظام پیش بیاید؛ باید آموخت و آماده بود جهت دفاع،که در صورت بروز حادثه کمترین خسارت متوجّه ما گردد.

 

این مراسم با اجرای برنامه هایی ازقبیل: تلاوت قران کریم و سرود جمهوری اسلامی، قرائت مقاله، دکلمه و …. به پایان رسید.

 

IMG_7410

 

۲۲۲۲۲

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.