پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارش اولین برف پاییزی سال ۹۵ در چهاردانگه+تصاویر

با بارش های متناوب باران بخش چهاردانگه را تحت تاثیر خود قرار داده بود، ضمن کاهش محسوس دما، موجب بارش برف در برخی از مناطق چهاردانگه به خصوص مناطق بالادست و کوهستانی شد.

1

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، با نفوذ هوای سرد که از دیروز در اکثر بخش های کشور به ویژه در بخش شمالی آغاز شده بارش باران و بادهای شدید در بخش های جلگه ای استان مازندران و دو استان شمالی دیگر را شاهد بودیم.

 

با بارش های متناوب باران بخش چهاردانگه را تحت تاثیر خود قرار داده بود، ضمن کاهش محسوس دما، موجب بارش برف در برخی از مناطق چهاردانگه به خصوص مناطق بالادست و کوهستانی شد تا اهالی بخش چهاردانگه شاهد اولین بارش برف پاییزی در سال ۹۵ در این بخش باشند.

 

 barf-95 barf-95-2

 

1 نظر
  1. سید بشیر عمادی می گوید

    با سلام و ادب و احترام
    تقارن پادشاه فصلها با فصل سپید زیباترین تصویرها را در چهاردانگه ی زیبا نقش می نماید آنقد این طبیعت بی نظیر دل و جان و روح را طراوت و شادابی می بخشد که تماشای آن دیدگان جان را پر از هوای ناب آرامش می نماید .
    بیاییم از زیباییهایی که خدای عزیز به سرزمین محبوبمان عنایت نموده لذت ببریم و از این آفرینش بی بدیل کام جان و دل و روحمان را سیراب نماییم . از جناب آقا حامد عزیز و دوستانشان بابت بیشتر قرار دادن تصاویر شکار شده از لنز دوربین خوش سلیقگان کمال تشکر را دارم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.