پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جلسه دیدار دهیاران بخش چهاردانگه با بخشدار + تصویر

در دیدار دهیاران منطقه چهاردانگه با بخشدار وحدت، انسجام، انعطاف و کرامت مردم در انجام امور محوله مورد تاکید بخشدار قرار گرفت و مشکلات و روستاهای منطقه در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

2

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه،جلسه بررسی مشکلات روستاهای بخش چهاردانگه روز گذشته چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ با حضور دهیاران این بخش در محل بخشداری چهاردانگه برگزار شد.

 

در این جلسه که با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید ابتدا هر یک از دهیاران مشکلات روستاهای خود را بیان کردند.

 

تورانی به مشکلات منطقه اشاره و سپس خواستار عنایت ویژه مسئولان به امنیت شغلی دهیاران شد و تاکید کرد: اگر دهیاران به عنوان عوامل اجرایی در تعیین پیمانکار جهت انجام پروژه های عمرانی روستا نقش داشته باشند می توانند  کاهش هزینه و افزایش بهره وری را رقم بزنند.

در ادامه جلسه بعد از استماع نقطه نظرات دهیاران سلطانی بخشدار چهاردانگه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و ایام اسارت آل الله ، با ابراز امیدواری از توانمندی دهیاران که می توانند بخشداری را در پیشبرد اهداف و سیاستهای دولت یاری نمایند و پل ارتباطی خوبی بین مردم و مسئولین باشند تاکید کرد: همواره سعی نمایید در انجام امور محوله خدا را مد نظر داشته باشید و از کار کردن  برای مردم لذت ببرید و با اشاره به آیه  ۹۶ سوره مریم ( إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا  )

وی ادامه داد: تردید نداشته باشید چنانچه فعالیتهای شما کسب رضایت خدا باشد و کارها رنگ و بوی خدایی داشته باشد خداوند نیز بواسطه اعمال صالح تان محبت شما را در دل و جان مردم  ایجاد می نماید.

بخشار چهاردانگه یادآور شد: مادامی کارهای شما برای مردم ارزشمند است که کرامت مردم حفظ شود و منتی در آن نباشد ما امت پیامبری هستیم که یکی از اهداف بعثت را به کمال رساندن  مکارم اخلاق دانسته و متذکر شد در پیشبرد امور با شورای اسلامی و معتمدی محلی در تعامل باشید و از مشورت آنان به عنوان یک پشتوانه فکری و پیشگیری از خطاهای احتمالی بهرمند شوید و از تکروی و خود محوری پرهیز نموده و با انعطاف و ایجاد وحدت، یکدلی، یکرنگی و انسجام موجبات موفقیت خود را فراهم نمایید.

 

dehyaran 

 

 

2 نظرات
  1. علی محمد جعفری می گوید

    با سلام از شوراها و دهیاری های محترم منطقه پشتکوه چهاردانگه که نهایت همکاری را با شرکت تعاونی روستایی مالک اشتر در خصوص ثبت نام لیست کوپن فرآوردهای نفتی داشتن تشکر و قدردانی می گردد ،مدیر عامل شرکت تعاونی مالک رودبار تلمادره

  2. کربلایی می گوید

    با آرزوی موفقیت برای بخشدار محترم ۴دانگه جناب آقای سید محمد حسین سلطانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.