پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اما و اگرهای ادامه‌دار چهار بانده کردن محور ساری ـ تاکام

اجرای طرح چهار بانده کردن محور ساری ـ تاکام اما و اگرهای ادامه‌داری را با وجود گذشت پنج سال از آغاز پروژه دارد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: طرح چهار بانده کردن محور ساری ـ تاکام از سال ۹۰ در مرکز استان مازندران شروع شد.

 

اجرای این طرح در همان سال آغازین با اما و اگرهای همراه بود، این پروژه در سال ۸۹ آغاز شده بود ولی به صورت رسمی و رسانه‌ای در همان سال ۹۰ اجرای این پروژه‌ها رسانه‌ای شد.

 

با وجود گذشت بیش از پنج سال هنوز اجرای این طرح با اما و اگرها مواجه است.

 

در یکی از جلسه‌های شورای اداری فرماندار مرکز استان از کمبود مصالح برای تکمیل این پروژه به استاندار مازندران گزارشی ارائه کرد.

 

ربیع فلاح استاندار مازندران در این جلسه تاکید کرد که باید ارگان‌های مربوطه زمینه برای اجرای مناسب این طرح را فراهم کنند.

 

پس از گذشت حدود یک‌سال از برگزاری این جلسه سید تقی رسولی بخشدار منطقه کلیجانرستاق در ارتباط با اجرای این طرح گفت:‌ پیمانکار این پروژه در حال انجام کار است و نیازمند همکاری اداره منابع طبیعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و شهرستان در تحویل و واگذاری معادن برای اجرای عملیات فونداسیون و زیرسازی و بهسازی مسیر هستیم.

 

این اظهارات توسط مدیر میانی شهرستان ساری در حالی مطرح می‎شود که در جلسه شورای اداری مرکز استان همکای مسؤولان ارگان‌های مرتبط با را تمام شده اعلام کرده بود.

 

به نظر می‎رسد که با وجود تاکیدات مسؤولان استانی هنوز اجرای این طرح با اما و اگرهای همراه است و با این روند به نظر می‎رسد که در حال حاضر طرح و برنامه‌ای برای تکمیل این محور وجود ندارد.

 

به گزارش فارس، طرح چهار بانده کردن محور ساری ـ تاکام  به طول ۳۰ کیلومتر که در مسیر اصلی مازندران به سمنان است که سال ۹۰ شروع شد و با گذشت پنج سال، هنوز مسؤولان نتوانستند هماهنگی‌ها بین بخشی دورن استانی و شهرستانی را برای تامین مصالح اجرای این طرح را انجام دهند.

 

طول ترافیک آزار دهنده این مسیر در برخی مواقع به بیش از ۲۵ کیلومتر هم می‎رسد./فارس

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.