پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

17 سال زمان برای چهاربانده کردن 17 کیلومتر/ تکمیل چهار کیلومتر پایانی محور ساری ـ تاکام شاید وقتی دیگر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: بخشی از عملیات چهاربانده کردن محور ساری تاکام بالاخره امروز به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسیده است.

عملیات اجرایی این پروژه در دولت دهم آغاز در دولت یازدهم و دوازدهم پیدا کرده و به نظر می‌رسد که به دولت سیزدهم هم برسد به این دلیل که پس از ۱۷ سال، ۱۷ کیلومتر از ۲۱ کیلومتر این مسیر امروز به بهره‌برداری رسیده است.

مسؤولان و دست اندارکاران امر درباره تکمیل چهار کیلومتر این محور قول دادند که تا پایان عمر این دولت نسبت به بهره‌برداری آن اقدام کنند، اما آیا با توجه به این هر کیلومتر از این محور ۱۷ کیلومتر یک سال طول کشیده است و برای چهار کیلومتر باقی مانده هیچ گونه عملیات اجرایی آغاز نشده و با توجه به کندی روند اعتبارات می‌توان خوش بین بود که این پروژه تا پایان عمر دولت دوازدهم به بهره‌برداری می‌رسد، احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس، اظهار کرد: تا پایان دولت عملیات بهره‌برداری این چهار کیلومتر به اتمام می‌رسد.

وی در پاسخ به این سؤوال که آیا منابع مالی این طرح تامین شده است، گفت: این پروژه ردیف اعتباری دارد.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: پس از تکمیل این چهار کیلومتر بر اساس برنامه‌ریزی‌های کلان عملیات اجرایی این پروژه تا جندق معلمان ادامه پیدا می‌کند و به کریدور جنوب وصل می‌شود.

به گزارش فارس، افتتاح ۶ کیلومتر از پروژه چهار خطه محور هزار، افتتاح ۱۶ کیلومتر از بزرگراه در سطح استان مازندران، افتتاح ۳۵۴ واحد مسکونی در سطح استان مازندران، آغاز عملیات اجرایی آزادراه قائم‌شهر ساری و آغاز عملیات اجرای طرح احداث باند دوم مرزن‌آباد دزبن از دیگر برنامه‌های افتتاحی ویدئو کنفرانس رئیس جمهور در استان مازندران بوده است.

به گزارش فارس، حسن روحانی رئیس جمهور در مراسم بهره‌برداری از این پروژه به صورت ویدئو کنفرانس اظهار کرد: ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه در یک‌سال گذشته محقق شده و این نشان دهنده زحمات مهندسان و کارگران فعال در این پروژه است و امیدواریم تا پایان سال شاهد افتتاح پروژه‌های دیگری در استان مازندران باشیم.

رئیس جمهور با اشاره به آغاز عملیات اجرایی آزادراه قائم‌شهر  به ساری، گفت: پروژه‌های متعدد مسکن هم در استان مازندران امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فارس، رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در حالی نسبت به بهره‌برداری پروژه‌های مسکن در استان ابرازر خرسندی می‌کنند که هنوز برنامه‌ریزی مشخصی برای پروژه مسکن مهر میارکلا دیده نشده است و گلایه‌های مردم در مسکن مهر نکا نسبت به عدم تکمیل کامل این پروژه به صورت جدی به گوش می‌رسد.

تحویل ناقص پروژه مسکن مهر نکا بارها و بارها به مسؤولان مسکن و راه شهرسازی گزارش شده و حتی در سفر بار گذشته محمد اسلامی مشکلات مسکن مهر نکا به اطلاع این مسؤول ارشد در حوزه راه شهرسازی رسیده اما اقدام خاصی برای رفع مشکل مسکن مهر نکا انجام نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی که بارها قول بازدید از محل پروژه را داده به وعده خویش در این ارتباط عمل نکرده است، به زودی فیلم کامل از مشکلات مسکن مهر در نکا از این رسانه منتشر می‌شود تا عمق مشکلات مردمی که نسبت به پرداخت هزینه بهای ساختمان اقدام کرده اما پروژه را نیمه تمام تحول گرفته‌اند به خوبی تبین شود./فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.