پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اسم نویسی 2500 کمپرسی‌دار مازندران برای 60 جفت لاستیک!

0

رئیس اتحادیه کمپرسی‌داران آمل با اشاره به اینکه امروز هیچ کامیون دار و کمپرسی‌داری اعتصاب نکرده است، گفت: رانندگان خواستار تامین لاستیک و تغییر نرخ کرایه هستند.

محمود فتحی در گفت‌وگو با ایسنا مازندران با اشاره به اینکه امروز کمپرسی‌داران و کامیون‌داران اعتصابی نکردند، اظهار کرد: تعدادی از رانندگان کامیون و کمپرسی در واکنش به نرخ کرایه و تخصیص نیافتن لاستیک به آنها، در محلی به نشانه اعتراض تجمع کردند که مشکل برطرف شد.

وی با بیان اینکه تنها 60 جفت لاستیک سهمیه‌ای در اختیار این اتحادیه قرار دادند در حالی که حدود 2500 نفر اسم نویسی کردند، تصریح کرد: اگر مطالبات رانندگان برآورده شود این اعتراض ها وجود نخواهد داشت.

رئیس اتحادیه کمپرسی‌داران آمل با اشاره به اینکه از طریق فرمانداری پیگیر این موضوع هستیم، گفت: فردا چهارشنبه مطالبات خود را در جلسه‌ای با حضور فرماندار مطرح می کنیم و امیدواریم مشکل برطرف شود. موضوع تامین لاستیک بسیار مهم است چرا که اگر لاستیک یک کامیون با مشکل رو به رو شود خطرات جانی زیادی را ایجاد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، حدود ۶۰ درصد معادن استان مازندران در محور هراز قرار دارد و حدود ۱۰۰۰ کمپرسی دار آملی از راه حمل و نقل کالا از این معادن کسب درآمد می‌کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.