پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح جامع گردشگری کیاسر تدوین شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگهه، به نقل از تسنیم، علی اصغر یوسف نژاد صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات شهر کیاسر، اظهار داشت: با اجرای طرح جامع گردشگری مشکلات مردم منطقه تا حدود زیادی رفع خواهد شد.

وی افزود:، گفت: جلسه ای دیگر با حضور مسئولان گردشگری شهرستان و سایر ادارات مرتبط با مشکلات مردم کیاسر اعم از برق, راه در استانداری مازندران برگزار شود تا موارد مطروحه به دقت مورد پیگیری قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر  نیز در این نشست با اشاره به سابقه کیاسر که زمانی مهاجر پذیر بوده واز شهر های اطراف مانند دامغان و سمنان برای ایجاد اشتغال به این شهر مهاجرت می‌کردند، افزود: اکنون این روند معکوس شده و جوانان کیاسر برای اشتغال به استان‌ها و شهرهای اطراف مهاجرت می‌کنند.

محمد ابراهیم ابراهیمی، نبود شغل و درآمد پایین مردم شهر را از مشکلات اصلی مردم دانست و با اشاره به نبود درآمد پایدار در شهرداری کیاسر و قابل توجه نبودن منابع دریافتی مانند عوارض از شهروندان به علت ضعف اقتصادی مردم منطقه بر لزوم حمایت مسئولان در اجرای طرح جامع گردشگری در کیاسر تاکید کرد.

رئیس شورای شهر کیاسر، اجرای طرح جامع گردشگری را تنها راه برون رفت شهروندان و به تبع آن شهرداری از مشکلات پیش رو دانست و تصریح کرد: با اجرای این طرح زمینه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی منطقه فراهم خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به نامناسب بودن راه‌های دسترسی به داخل شهر کیاسر از مسئولان خواست تا با کمک شهرداری کیاسر و بهسازی مسیر ورودی کیاسر از سمت سمنان در دو مسیر پارک جنگی سرما به مسیر جنگلی لترم و مسیر امتداد خیابان کشاورز به کمربندی, کیاسر را از بن بست فعلی خارج کنند.

وی بیان کرد: در حقیقت گردشگرانی که از استانه‌ای مختلف به منطقه سفر می‌کنند از سمت جنوب شهر کیاسر بوده که به دلیل نبود ورودی‌های مناسب در این قسمت اکثر مسافران از این شهر عبور می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.