پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یوسف‌نژاد نائب رئیس اول فراکسیون ورزش شد

علی‌اصغر یوسف‌نژاد که از موسسین فراکسیون ورزش در مجلس پنجم (در سال ۷۵) بوده است بار دیگر به این فراکسیون بازگشت و در سمت نائب رئیسی این فراکسیون در مجلس دهم فعالیت می‌کند

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: علی‌اصغر یوسف‌نژادنماینده مردم ساری و میاندورود که از موسسین فراکسیون ورزش در مجلس پنجم (در سال ۷۵) بوده است بار دیگر به این فراکسیون پیوست و در سمت نائب رئیسی این فراکسیون در مجلس دهم فعالیت می‌کند.

 

 گقتنی است امروز اولین نشست فراکسیون ورزش در مجلس دهم شورای اسلامی با حضور اعضای این فراکسیون تشکیل شد و پس از برگزاری انتخابات هیأت رییسه، محمدرضا تابش، علی اصغر یوسف نژاد و سید کاظم دلخوش اباتری به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس اول، نایب رئیس دوم انتخاب شدند. بر این اساس، محمد عزیزی و یوناتن بت کلیا نیز به عنوان منشی اول و دوم انتخاب شدند و سید فرید موسوی نیز سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس دهم شورای اسلامی شد.

 

لازم بذکر است یوسف‌نژاد قبلا در هیات کشتی استان، مدیرعامل باشگاه شهرداری ساری، هیات مدیره تیم کشتی باشگاه پرسپولیس بوده و در حال حاضر به عنوان هیات رئیسه فدراسیون وزنه بردازی است.

 

سابقه ورزشی یوسف نژاد سبب شد برخی از چهره های ورزشی کشور چون علی پروین و…. با حضور در ستاد انتخاباتی وی از ایشان حمایت کرده بودند./مازند مجلس

 

یوسف‌نژاد نائب رئیس اول فراکسیون ورزش شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.