پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتصاب یک چهاردانگه‌ای به عنوان سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران

طی حکمی از سوی سعدی پور مدیرکل آموزش وپرورش مازندران، علی دهقان از همکاران فرهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ساری، به عنوان سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران منصوب شد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ در مراسمی که بدین منظور ظهر امروز در اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های صادقانه اسفندیار نظری معاون سابق آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران که به افتخار بازنشستگی نائل آمد تقدیر شد.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران در آیین تکریم و معارفه با بیان اینکه آثار اقدامات ما در این دنیا باقی خواهد ماند، گفت: از زحمات آقای نظری بسیار سپاسگزارم. ایشان اشراف کاری بسیار بالایی داشتند و در کار خستگی ناپذیر بودند. در دل همکاران جای داشتند، مردمدار بودند و همکاران فاصله ای با ایشان احساس نمی‌کردند. موفقیت‌های آقای نظری در معاونت متوسطه بر کسی پوشیده نیست و ما قدردان تلاش‌های صادقانه ایشان هستیم.

علیرضا سعدی پور در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در شرایط کنونی که آموزش‌ها به صورت مجازی دنبال می‌شود، نباید خواب به چشمانمان باشد. باید به طور شبانه روزی تلاش کنیم و با تهیه اطلس آموزشی تمام دانش آموزان را تحت پوشش قرار دهیم. باید دغدغه‌مند باشیم و کار تیمی را سرلوحه کارمان قرار دهیم. در این راه دشواری که در زیست بوم جدید پیش رو داریم باید براساس اصل نظارت و اشراف حداکثری عمل کرده و حتی وضعیت تحصیلی یک دانش‌آموز برایمان مهم باشد.

شایان ذکر است “علی دهقان” پیش‌تر به عنوان معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ساری خدمت کرده، دارای ۲ سال ماموریت مدارس خارج از کشور بوده و دارای مدرک دکترای مدیریت آموزشی است.

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: دکتر علی دهقان اهل روستای چاچکام می‌باشد. وی قریب 20سال در منطقه چهاردانگه به عنوان دبیر زبان انگلیسی و مدیر دبیرستان شبانه روز امام حسن مجتبی(ع) گرماب خدمت کردند.

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز این انتصاب را به دکتر علی دهقان تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون ایشان را از خداوند متعال مسئلت دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.