پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حدود سه هزار پرونده گران‌فروشی بنزینی در مازندران تشکیل شد

0

حسین اصغرزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از اجرای طرح افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین تیم های نظارتی ویژه بازرسی از ۲۵ آبان ماه برای کنترل وضعیت بازار در استان مازندران تشکیل شد که به صورت جدی تر قیمت ها را کنترل کردند .

وی ادامه داد : بازرسان این سازمان و اتحادیه های صنفی ،  از ۲۵ آبان تا ۲۰ آذر ماه ۲۷ هزار و ۹۱۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی مازندران انجام دادند که این میزان تخلف از واحدهای صنفی شناسایی شد .

رئیس بارزسی سازمان صنعت مازندران گفت : از این تعداد پرونده تخلف تشکیل شده واحدهای صنفی یک هزار و ۵۵۱ مورد مربوط به پیگیری گزارش های مردمی به این سازمان بود .

سرکشی بازرسان ، مکاتبه کتبی ، مراجعه حضوری ، حضور در کانکس های ارائه گزارش ، تماس با شماره تلفن ۱۲۴ ، اپلیکیشن آپ و گزارش از طریق اینترنت به سامانه ۱۲۴ شیوه های  متداول برای ارائه گزارش تخلف صنوف و پیگیری آنها می باشد .

وی با اعلام این که گزارش مردمی کمک کار بسیار خوبی برای دستگاههای اجرایی و کارشناسان مبارزه با گران فروشی است، گفت: هم اکنون ۲۲۰ بازرس سازمان صنعت و اتحادیه صنوف مازندران بر روند فعالیت بازار نظارت دارند که با توجه به در پیش بودن شب یلدا این نظارت ها بیشتر خواهد شد .

اصغرزاده افزود: افزایش این نظارت ها به صورت افزایش بازرس در این موقع نیست و کنترل بیشتر بر روی محصولاتی همچون آجیل و مرکبات که بیشتر در این موقع استفاده می شود ، افزایش می یابد .

رئیس بازرسی سازمان صنعت مازندران با اشاره به اینکه استان از نظر کالاهای اساسی کمبودی ندارد ، ادامه داد : پیش از آغاز سهمیه بندی بنزین کلیه ذخائر انبارها کنترل و میزان موجودی آنها مورد بررسی قرار گرفته است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.