پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور بخشدار چهاردانگه در جلسه هماهنگی ستاد سرشماری شهرستان ساری

جلسه هماهنگی ستاد سرشماری شهرستان ساری با حضوراسماعیل حسن زاده معاون سیاسی، اجتماعی فرماندارو جانشین ستاد سرشماری شهرستان و مدیران شهرستانی برگزارشد.

0

 

جلسه هماهنگی ستاد سرشماری شهرستان ساری با حضوراسماعیل حسن زاده معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار و جانشین ستاد سرشماری شهرستان و مدیران شهرستانی و اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه برگزارشد.

 

اسماعیل حسن زاده معاون سیاسی ،اجتماعی فرماندار ساری در جلسه ستاد هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن با اشاره به بیانات رهبری در دیدار مسئولان ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن وتاکید رهبری بر لزوم جمع آوری آمار و اطلاعات دقیق، متمرکز و علمی گفت : مبنای تصمیم گیری داشتن آمار صحیح ودقیق است ومبنای برنامه ریزی دقیق برای آینده نیز دست یابی به این اطلاعات است .

۱۳۹۵۰۷۱۱۳۹۳۵

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری در این جلسه که با حضور مسئولین کمیته های ستاد سرشماری شهرستان و مدیران شهرستان تشکیل شد حسن زاده اعلام کرد : ستاد سرشماری شهرستان جهت برگزاری سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ آماده بوده و کلیه اقدامات و پیگیریهای لازم جهت برگزاری این امر صورت گرفته و در روزهای آینده نیز برنامه ها و اقدامات بیشتری برای مشارکت حداکثری شهروندان محترم در سرشماری و به خصوص سرشماری اینترنتی خواهیم داشت.

 

وی افزود:بیشتر تلاش ماضمن تاکید بر مشارکت همه مردم و ثبت دقیق اطلاعات ، اطلاع رسانی به منظور افزایش مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی می باشد تا انشاالله شاهد بیشترین آمار ثبت شده به صورت اینترنتی  باشیم .

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ساری با بیان اینکه مشکل اینترنت در روستاهای بالادست رفع شده و مردم این مناطق هم می توانند نسبت به سرشماری اینترنتی اقدام کنند، گفت: دهیاران با اطلاع رسانی و آگاه سازی، مردم را تشویق به ثبت نام اینترنتی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن کنند.

 

این مسئول با اشاره به ضریب نفوذ اینترنت در مازندران و میزان کاربران اینترنت در استان، تصریح کرد:‌  استان مازندران و شهرستان ساری باید در ثبت نام اینترنتی سرشماری, پیشگام باشند.

 

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد سرشماری هشتمین دوره سرشماری نفوس ومسکن از سوم لغایت ۲۴ مهرماه بصورت خود اظهاری واینترنتی واز ۲۵ مهرماه لغایت ۲۵ آبان ماه بصورت حضوری والکترونیکی برگزار می گردد که دقت ، صرفه جویی در زمان وهزینه از مهمترین ویژگیهای برگزاری این شیوه سرشماری است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.