پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احمدی نژاد ۱۹ فروردین در آمل

محمود احمدی نژاد ریاست سابق جمهوری جهت سخنرانی در سالگرد شهید مدافع حرم هادی جعفری به آمل آمده و در این مراسم سخنرانی می کند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از هراز نیوز، حضور دکتر محمود احمدی نژاد (رئیس جمهور سابق) به شهرستان آمل قطعی شد.

 

براساس این گزارش احمدی نژاد قرار است برای سخنرانی در اولین یادواره شهید مدافع حرم مهندس هادی جعفری/۱۹ فروردین به آمل سفر کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  روز پنجشنبه ساعت  ۱۶ در مصلی قدس آمل سخنرانی خواهد کرد .

حاج محمود شاهنوری فرزند شهید شاهنوری نیز در این مراسم مداحی خواهد نمود .

 

فارس در باره این خبر می نویسد: محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور دولت‌ نهم و دهم پنج‌شنبه آینده ۱۹ فروردین امسال به این شهرستان سفر می‌کند.

 

رئیس جمهور سابق برای شرکت و سخنرانی در نخستین یادواره مدافع حرم پاسدار شهید مهندس هادی جعفری، یادواره شهدای مدافع حرم آمل و آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم مازندران به این استان می‌آید.

 

نخستین یادواره مدافع حرم پاسدار شهید مهندس هادی جعفری و یادواره شهدای مدافع حرم آمل ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه آینده در مصلای بزرگ قدس این شهرستان برگزار می‌شود.

 

میلاد جعفری برادر شهید مدافع حرم هادی جعفری با تأیید این خبر، گفت: این یادواره از ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه آینده در مصلای بزرگ قدس این شهرستان برگزار می‌شود که در آن علاوه بر سخنرانی رئیس جمهور سابق، مداح اهل بیت به مدیحه‌سرایی می‌پردازد.

 

به گزارش فارس، شهرستان آمل بیش از یک‌هزار و ۴۰ شهید دارد که در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، بعد آن، هشت سال دفاع مقدس، حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ و دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسیدند.

 

شهیدان حاج اسماعیل حیدری، هادی جعفری و روح‌الله صحرایی شهدای مدافع حرم در این شهرستان هستند.

 

مدافع حرم پاسدار شهید مهندس هادی جعفری در روزهای نخست سال گذشته هم‌زمان با شب شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا (س) در دفاع از حرم امامان معصوم (ع) در سن ۲۹ سالگی در کشور عراق به شهادت رسید. این شهید بزرگوار متأهل بوده و پیکر مطهرش با توجه به درخواست خانواده‌اش، در روستای رئیس‌آباد بخش دابودشت به خاک سپرده شد.

 

 

photo_2016-03-31_06-47-36-768x1024

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.