پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رونق اقتصادی در سایه اقتصاد مقاومتی شکل می‌گیرد

نماینده ولی فقیه در لرستان توجه به سیاست های اقتصادی مقاومتی را مهم ترین راه مقابله با مشکلات اقتصادی بیان کرد و گفت: رونق اقتصادی در سایه اقتصاد مقاومتی شکل می گیرد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد،بیان داشت: فرهنگ و اقتصاد لازمه پیشرفت کشور است.

 

وی با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: باید بکوشیم اقتصادی پویا و فرهنگی غنی در سایه وحدت، همدلی، تلاش و پشتکار داشته باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که نام گذاری سال ها از سوی رهبری در راستای توجه به ارزش ها و اراده راه حل مشکلات است، عنوان داشت: مهم ترین مشکل کشور ما امروز اقتصاد است.

 

وی در ادامه توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی را مهم ترین راه مقابله با مشکلات اقتصادی بیان کرد و گفت: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گذاری شده است، باید وحدت و همدلی در این سال استمرار یابد و با تلاش مضاعف، همت و پشتکار در راستای اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر توجه و اهمیت به راهکارهای سیاست اقتصاد مقاومتی و اجرایی شدن آن اظهار داشت: در این زمینه راهکارهای فراوانی ارائه شده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی در ادامه توجه به افزایش تولیدات داخلی، استفاده از تولیدات داخلی، اقتصاد دانش بنیان و بهره مندی از انرژی را از مهم ترین مواردی عنوان کرد که در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که در زمینه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و مقابله با مشکلات اقتصادی نباید به بیگانگان چشم داشت، افزود: رونق اقتصادی و خروج از رکود اقتصادی در سایه اقتصاد مقاومتی شکل می گیرد.

 

وی در ادامه با اشاره به این که در لرستان در زمینه اقتصاد سایه شوم بیکاری در استان سایه افکنده است، اظهار داشت: با دنبال کردن سیاست اقتصاد مقاومتی، تلاش مضاعف و جذب سرمایه گذار باید این مشکلات را برطرف کرد.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که در لرستان ظرفیت های اقتصادی فراوانی وجود دارد، بیان کرد: با همت، همدلی، همزبانی و مدیریت جهادی باید ظرفیت ها و توانمندی های استان را شکوفا کرد.

 

وی در پایان با بیان این که در بخش فرهنگی نیز زیرساخت ها در استان لرستان فراهم است، افزود: اکنون با وجود زیرساخت هایی همچون مصلی، مساجد، خانه عالم و سایر مجتمع های فرهنگی در حوزه فرهنگی باید در زمینه نرم افزاری اقدام کرد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.