پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

میزان اقامت مسافران در مازندران از ۵.۶ میلیون نفر شب گذشت

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: تعداد مسافران مقیم از آغاز طرح نوروزی تاکنون از پنج میلیون و ۶۱۲ هزار و ۷۳۱ نفر شب در استان گذشت.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه: دلاور بزرگ نیا بعدازظهر شنبه  در نشست با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تعداد تشویق تأسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی ۱۱۲ مورد و تذکر و اخطار کتبی را ۱۴۴ مورد اعلام کرد.

 

 

وی تعداد بازدید از سطح شهر را ۳۳ هزار و ۱۹۳ مورد و مراکز اقامتی را ۶ هزار و ۸۷۹ مورد عنوان کرد.

 

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: تعداد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی، چهار هزار و ۶۹۳  مورد، مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده سه هزار و ۷۶۵  کیلوگرم، فوت‌شدگان ناشی از تصادف  و تروما را ۲۱ نفر، تعداد تصادفی پذیرش‌شده در مراکز درمانی و اورژانس ۱۰۳۸ نفر، مأموریت‌های تصادفی و غیر تصادفی سه هزار و ۷۰۹ نفر، اخطار بهداشتی ۶۶۹ نفر و اماکن بهداشتی تعطیل‌شده ۱۷ مورد بوده است.

 

 

بزرگ نیا  تعداد زائرین اماکن مذهبی و متبرکه را ۸۰۳ هزار و ۵۰۶ نفر، نمایشگاه‌های فرهنگی، هنری و صنایع‌دستی نوروزی را ۲۰ مورد عنوان و تصریح کرد: از آغاز اجرای طرح تاکنون ۸۸ هزار و ۹۵۲ نفر از موزه‌ها و ۲۳۴ هزار و ۲۲۸ نفر از اماکن تاریخی فرهنگی استان بازدید کرده‌اند.

 

 

وی تعداد گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس‌راه و همیاران پلیس را ۲۰ هزار و ۵۵۶ مورد و گشت‌های کنترلی و نظارتی استان و شهرستان‌ها را ۷۲۰ مورد بیان کرد و گفت: تعداد بازدیدهای نظارتی انجام‌شده از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر، صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز حمل‌ونقل دو هزار و ۸۰۶ مورد بوده است.

 

 

بزرگ نیا تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاها را ۷۵۴ هزار و ۱۰۰ نفر و اقامت یک‌میلیون  و ۳۹۸ هزار و ۹۴۰ نفر شب در روستاها اعلام کرد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.