پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تبریک محسن زارعی به نمایندگان جدید و مردم

محسن زارعی کاندیدای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود با اعلان نتیجه نهایی انتخابات و تائید سلامت رای‎گیری در این حوزه به مردم و نمایندگان تبریک گفت.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، در پی اعلام نتیجه نهایی بررسی سلامت و صحت انتخابات در حوزه های ۹ گانه مازندران شب گذشته توسط شورای نگهبان، منصورعلی(حاج محسن) زارعی نفر سوم نتیجه رای‎گیری از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود با صدور پیامی نتیجه انتخابات را به کاندیداهای پیروز و نمایندگان مجلس دهم تبریک گفت.

 

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شورای نگهبان قانون اساسی مرجع قانونی و نهایی اعلام صحت انتخابات است. اکنون اینجانب پس از اعلام رسمی صحت انتخابات در شهرستانهای ساری و میاندورود از سوی شورای محترم نگهبان، به این نظر اعلام تواضع نموده و به منتخبان محترم و گرامی اعلام شده و همچنین به امت ولایتمدار این خطه بزرگ و فهیم عرض تبریک دارم و امیدوارم همه در سایه تلاش و همبستگی و مهربانی و کار مشترک شاهد رفع مظلومیت‌ها و محرمیت‌ها از اقشار و اصناف گوناگون بخصوص در بخش‌های کشاورزی، توریسم و صنایع تبدیلی در این بخش‌ها باشیم، البته امت شهیدپرور مستحضرند بخشی از اسناد که مربوط به تخلفات یک فرد و یک گروه خاص در سطح شهر است تحویل دادستان محترم مرکز استان گردیده است و توقع اینجانب و قریب به هفتاد هزار نفر از مومنین این است تا انشالله با مجرمین و اخلالگران امنیت عمومی در روزهای واپسین انتخابات برخورد قاطع صورت گیرد و ظاهرا شورای محترم نگهبان نیز این بخش را صرفنظر از نتیجه انتخابات به قوه قضاییه ارجاع کرده است.

با تشکر مجدد از دوستان و یاران صدیق و صبور

خادم مردم شریف ساری – میاندرود منصور علی ( محسن) زارعی”

به گزارش تابناک مازندران، در انتخابات ۷ اسفند از حوزه انتخابیه مرکز استان علی اصغر یوسفنژاد و محمد دامادی به عنوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره دهم انتخاب شده اند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.